تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805599831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده مقابله با تهديدات نوظهور هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آماده مقابله با تهديدات نوظهور هستيم
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: ارتش با محوريت نيروي زميني آماده مقابله با تهديدات نوظهور و دفاع از منافع ملي و دفع مقتدرانه هرگونه تجاوز عليه كشور و تنبيه سخت متجاوزان است.


به گزارش مهر، امير احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش روز پنج‌شنبه در جمع وابستگان نظامي كشورهاي خارجي در تهران اظهار داشت:مدت‌هاست كه در اقصي نقاط جهان به ويژه در شمال آفريقا و جنوب‌غرب آسيا با توطئه استعمارگران، افراطي‌گري و اقدامات وحشيانه تروريستي و جنگ‌هاي نيابتي به منظور تجزيه كشورهاي اسلامي، ضربه زدن به اسلام و غارت و چپاول سرمايه‌ها و منابع انرژي منطقه در حال طرح‌ريزي و اجراست.

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: مجموعه‌اي از تروريست‌ها اعم از عناصر افراطي القاعده، داعش، جبهه النصره، احرار الشام، بوكوحرام و ساير گروهك‌هاي تروريستي با تحريك و پشتيباني بعضي از دولت‌هاي ناآگاه منطقه و حمايت و هدايت كشورهاي به ظاهر متمدن و طرفدار حقوق بشر، برابر سناريوهاي ابلاغي از سوي نظام سلطه و همراهي كشورهاي مرتجع منطقه در حال جنايت عليه بشريت در كشورهاي سوريه، عراق، يمن، ليبي افغانستان، پاكستان، لبنان و نيجريه هستند. وي خاطرنشان كرد: امروز در پي سياست‌هاي غلط و دخالت نابجاي قدرت‌هاي زياده‌طلب، اكثر كشورهاي جهان درگير مبارزه با پديده شوم اقدامات تروريستي بوده و بهاي سنگيني را تحمل مي‌كنند. قتل عام زنان و كودكان و تخريب زيرساخت‌هاي مهم اقتصادي، ويراني شهرها و هجوم آوارگان به ساير كشورها، ناشي از پديده شوم تروريسم است.

وي افزود: تروريسم و افراطي‌گري پديده‌اي منطقه‌اي نيست كه فقط ملت‌ها و دولت‌هاي منطقه ما با آن مواجه باشند، امروزه افراطي‌گري و تروريسم يك پديده و مشكل جهاني است كه بسياري از كشورهاي جهان حتي اروپايي‌ها نيز دچار آن هستند، بنابراين اگر امروز در سوريه، عراق، يمن، ليبي، افغانستان، نيجريه و ساير كشورها، سركوب نشوند، دامنه فعاليت مخرب آنها به ساير كشورهاي جهان از آسياي ميانه گرفته تا اروپا و امريكا نيز گسترش خواهد يافت.

امير پوردستان در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: براي ريشه‌كن كردن نهال تروريسم، بايد عدالت، صلح، دوستي و محترم شمردن حقوق ملت‌ها را توسعه داد و از تحريف اديان الهي براي تكفير و مخالفت با ديگران جلوگيري كرد. فرمانده نيروي زميني ارتش ادامه داد: غرب‌ستيزي و فعاليت‌هاي تروريستي رايج در جهان امروز، محصول استعمارگري و واكنش به برده‌داري و نژادپرستي ديروز است. همه آناني كه در ايجاد تروريسم و تقويت و تكثير گروهك‌هاي تكفيري در عراق، سوريه، ليبي، لبنان، يمن، افغانستان، پاكستان و حتي اروپا نقش داشته‌اند اكنون به اين نتيجه رسيده‌اند كه تروريست‌هاي دست‌پرورده آنها از كنترل خارج شده و علاوه بر ساير كشورها، حاميان و پديد‌آورندگان خود را نيز تهديد مي‌كنند. وي تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران بر اين باور است كه راهبردهاي غلط و زياده‌خواهي برخي از كشورها كه خود را نماينده جامعه جهاني مي‌دانند، نه تنها كمكي به برقراري صلح و ثبات جهاني و منطقه‌اي نمي‌كند بلكه سياست‌هاي اشتباه آنها هر روز آتش جنگ جديدي را برمي‌افروزد. امير پوردستان خاطرنشان كرد: طي سالي كه سپري شد ايران با انجام موفقيت‌آميز مذاكرات هسته‌اي به مردم جهان ثابت كرد كه با انجام گفت‌وگوهاي سازنده و منطقي و متكي به اصول و مقررات بين‌المللي مي‌توان چالش‌ها و تنش‌هاي ديپلماتيك را با عقل و خرد جمعي، مرتفع و صلح و دوستي و امنيت را براي مردم جهان به ارمغان آورد.

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: ايران براي دفاع از موجوديت و منافع ملي خود در مقابل تهديدات دشمنان از قدرت بسيار بالا و اثرگذار از جمله پرتابگرهاي موشك در سطوح تاكتيكي، عملياتي و راهبردي، يگان‌ها و نيروهاي مؤمن و آموزش‌ديده در حوزه‌هاي زميني، هوايي، دريايي، پدافند هوايي و نيروهاي عمليات ويژه مجهز به تجهيزات كارآمد و بومي برخوردار است.



منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن