تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798550434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور مجوز برای برخورد با رانندگان مست، کشف حجاب کرده و ویراژ دهندگان در خیابان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صدور مجوز برای برخورد با رانندگان مست، کشف حجاب کرده و ویراژ دهندگان در خیابان




دادستان تهران با اعلام این­که دادستانی طی مجوزی به پلیس اذن داده است که در سه مورد شامل رانندگی در حال مستی، کشف حجاب توسط بانوان در اتومبیل و رانندگی غیر متعارف مانند ویراژ دادن، خودرو را متوقف و اقدامات لازم را جهت انعکاس مراتب به مقام قضایی به عمل آورند، اعلام داشت: در این موارد پلیس مکلف است طبق دستور صادره اقدام نماید.





خبرگزاری فارس: جلسه‌ای با حضور فرمانده پلیس راهور و معاونان وی، معاونان دادستان و سرپرستان نواحی و سرپرستان دوایر نظارت زندان دادسرای عمومی تهران، دادستان­های شهرستان­ها و روسای دادگاه‌های عمومی بخش استان تهران، به ریاست دکتر جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران تشکیل شد.

دولت‌آبادی با اشاره به اینکه یکی از وظایف پلیس، انجام وظیفه­ ذاتی خود است گفت: پلیس در جرایم مشهود مکلف به اقدام است و صرفاً در جرایم غیرمشهود باید طبق دستور قضایی اقدام نماید.

دادستان تهران در فلسفهی تشکیل این جلسه، با تأکید بر این­که تصادفات از مسائل مهم است که کنترل آن، انعکاس تلاش­های پلیس و دادسرا در پیش‌گیری از این حوادث در پی دارد و با اعلام این که یکی از اقدامات دادستانی تهران طی چند سال اخیر، رصد اخبار تصادفات و انعکاس برخی از این موارد به مقامات مربوط بوده است، به برخی از این آمارها اشاره کرد تا اهمیت موضوع که موجب شده به عنوان اولین جلسه­ی موضوعی دادسرای تهران در سال 1395 تعیین شود، روشن گردد.

دادستان تهران با خاطر نشان کردن آمارهای مربوط به حوادث رانندگی از این جهت که از علل عمده­ مرگ و میر در کشور است، همکاری و هماهنگی پلیس و دادستان­ها را در مقابله با این حوادث ضروری است.

جعفری با اعلام این­که دادستانی تهران طی مجوزی به پلیس اذن داده است که در سه مورد شامل رانندگی در حال مستی، کشف حجاب توسط بانوان در اتومبیل و رانندگی غیر متعارف مانند ویراژ دادن، خودرو را متوقف و اقدامات لازم را جهت انعکاس مراتب به مقام قضایی به عمل آورند، اعلام داشت: در این موارد پلیس مکلف است طبق دستور صادره اقدام نماید.

دادستان تهران در موضوع رانندگی حین مستی، با تأکید بر انتظار عموم بر عدم مشاهده چنین مواردی گفت شرب خمر از گناهان کبیره است و اخباری که از نواحی دادسرای ارشاد و راهور داریم، نشان می­دهد که در این بخش باید کار بیش‌تری انجام شود که از دو جنبه‌ی آموزش مردمی و برخورد با جرم برخوردار باشد.

در ادامه جلسه، سردار مهری فرمانده پلیس راهور ضمن تشکر از دادستان تهران به لحاظ تشکیل این جلسه، اظهار امیدواری کرد که نتیجه­ این جلسات زمینه‌ پیش­گیری از حوادث رانندگی را فراهم آورد.

وی سپس به ارائه­ آماری در این خصوص پرداخت و گفت برنامه­ سازمان بهداشت جهانی در سال‌های 2010 تا 2020، اقدام جهت کاهش حوادث رانندگی است.

فرمانده پلیس راهور کشور، کنترل سرعت، بستن کمربند ایمنی، استفاده از کلاه ایمنی، برخورد با رانندگان مست و تعبیه صندلی کودک در خودروها را از برنامه‌های اعلامی توسط سازمان بهداشت جهانی در پیش‌گیری از تصادفات اعلام کرد و در خصوص اقدامات پلیس ایران در موارد مذکور افزود: این­ موارد در آیین‌نامه مربوطه به عنوان تخلف درج شده و به تصویب هیأت وزیران رسیده است.







تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن