تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805594346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه تحول اداری بحث جدی دولت یازدهم است/ اصلاح نظام اداری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس امور فناوری مدیریتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور:
برنامه تحول اداری بحث جدی دولت یازدهم است/ اصلاح نظام اداری

جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت خراسان شمالی


شناسهٔ خبر: 3606972 - یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
استانها > خراسان شمالی

بجنورد - رییس امور فناوری مدیریتی، مدیریت عملکرد و دبیرخانه شورای عالی اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برنامه تحول اداری بحث جدی دولت تدبیر و امید است. به گزارش خبرنگار مهر، علاء الدین رفیع زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت خراسان شمالی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد به عنوان ابزاری مهم برای مدیریت و بهبود عملکرد، محسوب می شود. وی افزود: تشخیص به موقع نقاط ضعف و اصلاح آن در بهبود عملکرد، از مهم ترین ثمرات مدیریت و ارزیابی عملکرد است. رفیع زاده افزود: سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور در حوزه ارزیابی عملکرد اقدامات متفاوتی را بر اساس چندین گام انجام می دهد. وی گفت: برخورداری از برنامه راهبردی و یا برنامه عملیاتی نخستین گامی است که تکلیف هر دستگاه اجرایی در آن مشخص می شود. رفیع زاده اظهار کرد: باید این برنامه ها مورد ارزیابی قرار بگیرد وعلت عدم تحقق آن آسیب شناسی شود تا مبنایی برای برنامه ریزی های بهتر باشد. رفیع زاده گفت: یکی دیگر از مباحث اساسی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص اصلاح نظام اداری است، که در دولت یازدهم برای نخستین بار در این راستا اقدام به برنامه ریزی سه ساله اصلاح نظام اداری کرده است.

وی افزود: برای اجرایی شدن اصلاح نظام اداری در برنامه سه ساله تکالیف دستگاه های اجرایی در سطح استان مشخص شده و بحث فعالیت تخصصی در حوزه شاخص اختصاصی مطرح شده است. رفیع زاده اضافه کرد: همچنین اجرای نظام و فرایند اجرای بهینه برنامه ها تدوین شده و به عنوان گام دیگری در نظام عملکرد مدیریت مطرح شده است. وی تصریح کرد: در بحث ارزیابی عملکرد امسال تغییرات مثبت و جدی صورت گرفته و ارزیابی دستگاه های اجرایی توسط ستاد دستگاه های اجرایی به عنوان ستاد اصلی و راهبری کننده برنامه دستگاه های اجرایی صورت می گیرد. رفیع زاده تاکید کرد: امسال دستگاه های اجرایی برتر در حوزه ارزیابی عملکرد در قالب جشنواره شهید رجایی در استان، تقدیر خواهند شد. وی گفت: یکی از اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید، تدوین تمام برنامه های اصلاح نظام اداری در قالب برنامه کمی و ابلاغ آن به وزرا است. رییس امور فناوری مدیریتی و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: برنامه تحول اداری بحث جدی دولت است که به صورت جدی پیگیری می شود. شناسایی ساختارهای مزاحم و موازی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی برای معرفی سازمان خود دنبال مستند سازی و کلیشه سازی نباشند. سید علی اکبر پرویزی افزود: همزمان با ارزیابی و شناسایی مشکلات باید نگاه به آینده نیز داشته باشیم تا سطح توانمندسازی دستگاه اجرایی فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید بدون توجه به حاصل نتیجه ارزیابی توجه به اصلاح امور داشت و ساختارهای مزاحم و موازی را شناسایی و برای رفع آن تلاش کرد. نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: استانداری خراسان شمالی به دنبال افزایش نیرو به استان نیست اما معضلات و مشکلاتی نیز وجود دارد که باید رفع شود. وی گفت: طبق قانون باید ١٠درصد نیروها در پست های سازمانی قرار دادی باشند، در حالیکه هم اکنون ٣۵درصد نیروها در پست های اجرایی استان قراردادی هستند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن