تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798686606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دومین نشست هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی برگزار می‌شود
دومین همایش مدیران عامل اتحادیه‌های استانی 30 و 31 اردیبهشت ماه در یکی از مراکز فرهنگی آموزش وپرورش با هماهنگی دارالقرآن زنجان و اتحادیه تشکل‌های قران و عترت استان زنجان برگزار خواهد شد.


به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین نشست مدیران عامل و روسای اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان‌های کشور اوخر اردیبهشت در زنجان برگزار خواهد شد.


این همایش به منظور هماهنگی و همفکری و هم اندیشی در مورد برنامه‌های قرآنی و نحوه فعالیت‌های موسسات در سطح استان‌ها هماهنگی بین بخشی و شیوه‌ها و روش‌های تأمین بودجه ای از طریق نهادها و سازمان‌های مردمی وخیرین برگزار می‌شود.


همچنین صحبت در چگونگی تعامل با طرح‌های فاخر و طرح میزان (درجه بندی و جمع آوری اطلاعات موسسات) و سایر مسائل بین بخشی و هماهنگی‌هایی انجام شده در موضوعات مختلف از دیگر برنامه‌های این نشست است.


در این جلسه علاوه بر مدیران اتحادیه‌های استان هیئت مدیره اتحادیه کشوری نیز حضور داشته و رایزنی و مشورت‌هایی در ارتباط با اتحادیه‌های استانی صورت خواهد گرفت.


بر این اساس همایش تصمیماتی بر مجمعی که تیرماه برگزار خواهد شد اتخاذ شده و اتحادیه‌های استانی بر مبنای آن فعالیت‌های خود را بازیابی می‌کنند.


یدالله مشهور، مدیر امور مؤسسات قرآن و عترت و دبیراین همایش گفت: قطعاً ساماندهی فعالیت‌های قرآنی موسساتی که عضو اتحادیه هستند یکی از محورهای اصلی این همایش است.


وی در ارتباط با اهداف این این همایش افزود: اگر ما بخواهیم توانمند سازی را در موسسات ایجاد کنیم باید برنامه‌های مدون را ساماندهی و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.


از تمام افکار و اندیشه‌های مدیران موسسات و اتحادیه‌های استانی در ارتباط با فعالیت قرآنی موسسات استفاده کرده و شیوه‌های آسیب شناسی فعالیت‌های قرآنی و توانمند سازی را بشناسیم و بر مبنای آن کار را انجام دهیم.


دبیر دومین همایش مدیران عامل اتحادیه‌های استانی در این خصوص گفت: قطعاً تشکیل این همایش با تعیین کمیته و کارگروه‌هایی خواهد بود که این کارگاروه ها از جمله کارگروه آسیب شناسی، توانمند سازی، جذب منابع مردمی و کارگروه آموزش است.
وی در خصوص بررسی و تبیین کارکرد کارگروه‌های اضافه کرد: در کارگروه اول موضوعاتی نظیر شیوه‌های حمایت از مؤسسات قرآن و عترت، شیوه‌های حمایت از اتحادیه‌های استانی، روش‌های خود اتکایی مؤسسات و ... مطرح می‌شود.
همچنین در کارگروه دوم، موضوعاتی نظیر موضوعات آموزشی، هماهنگ سازی و همسان سازی آموزش‌های متعدد قرآنی در مؤسسات، شیوه‌های بهبود و ارتقای سطح آموزش بررسی می‌شود.
در کارگروه سوم نیز موضوعاتی از قبیل جذب مخاطب، اطلاع رسانی و تبلیغاتی که مؤسسات باید در ارتباط با فعالیت‌های قرآنی به منظور جذب حداکثری مخاطبین در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها، انجام دهند و نیز و راهکارهایی در این زمینه مطرح خواهد شد.


همچنین در کارگروه چهارم نیزموضوعاتی نظیر آشنایی اتحادیه‌های استانی و مؤسسات مردمی با قوانین، مقررات، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی که تاکنون در حوزه‌های متعدد قرآن و عترت از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، معاونت قرآن و عترت و سایر نهادها و متولیان قرانی کشور تصویب شده و مؤسسات می‌توانند با استفاده از این مقررات زمنیه کاری خود را تسهیل کنند، موضوعاتی است که در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.


وی بومی سازی را بخشی از فعالیت‌های مد نظر مطرح نمود و عنوان کرد: ما طرح‌های فاخر را برای بومی کردن فعالیت‌های منطقه ای بیان کردیم. علاوه بر اینکه ما طرح‌هایی را به صورت ملی برگزار کرده‌ایم مثل طرح رحله و طرح‌های دیگر تعدادی از طرح‌های دیگر نیز است که ما باید با یک تغییرو تحول در آن‌ها بومی سازی کنیم که اگر در استان کرمانشاه قابل اجرا است در منطقه دیگر با شرایط منطقه ای و بومی همان جا قابل اجرا است.


بر اساس این گزارش 30 اردیبهشت مدیران عامل اتحادیه‌های استانی ورود پیدا کرده و همان شب نیز کارگروهی تشکیل خواهد شد.


دومین همایش مدیران عامل اتحادیه‌های استانی 30 و 31 اردیبهشت ماه در یکی از مراکز فرهنگی آموزش وپرورش با هماهنگی دارالقرآن زنجان و اتحادیه تشکل‌های قران و عترت استان زنجان برگزار خواهد شد.


یاد آور می‌شود؛ اولین نشست هم اندیشی مدیرعاملان و روسای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان‌های سراسر کشور، ۲۵ الی ۲۷ آذرماه سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد.











۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن