تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799054231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال تمام زندانیان و محکومان موادمخدر به مرکز ماده 42 در سال‌جاری


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتقال تمام زندانیان و محکومان موادمخدر به مرکز ماده 42 در سال‌جاری
استاندار آذربایجان‌شرقی استمرار همکاری همه دستگاه‌ها با مرکز ماده 16 را در سال جدید خواستار شد و با تاکید بر راه‌اندازی مرکز ماده 42 در سال‌جاری، گفت: تمام زندانیان و محکومان موادمخدر باید در سال‌جاری به این مرکز منتقل شوند.


اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با تاکید بر اینکه در سال 95 جهت‌گیری همه امور باید به سمت اقتصاد مقاومتی باشد، اظهار داشت: شورای مبارزه با موادمخدر باید پرتوان‌تر و بیشتر از سایر مجموعه‌ها در این زمینه فعال باشد.


وی خاطرنشان کرد: اگر نیروی انسانی را در مقابل آسیب‌های اجتماعی به ویژه پدیده خانمان‌سوز اعتیاد ایمن نکنیم قطعا تحقق اقتصاد مقاومتی با آسیب‌های متعددی مواجه می‌شود.


جبارزاده تصریح کرد: بزرگ‌ترین نقشی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد حراست از نیروی کار است و این موضوع باید جزو اولویت‌های این شورا باشد.


استاندار آذربایجان شرقی در ادامه برگزاری المپیاد ورزشی بهبودیافتگان از اعتیاد را اقدامی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این المپیاد در واقع مانور عملکرد استان در عرصه مبارزه با مواد مخدر است و باید به نحو احسن برگزار شود.


وی خاطرنشان کرد: هنوز هم تعدادی از مردم باور ندارند که می‌توان یک معتاد را پس از درمان به آغوش جامعه بازگرداند و ما در این المپیاد اعلام می‌کنیم که این کار شدنی است.


جبارزاده با تاکید بر اینکه باید چهره‌های رها یافته از دام اعتیاد را معرفی کنیم، افزود: حضور بهبودیافتگان در قالب تیم‌های ورزشی مایه خوشحالی است.


وی همچنین عدم برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان را یکی از علل گرایش به سمت موادمخدر دانست و گفت: برگزاری برنامه‌های بانشاط و مفرح در اماکن عمومی و پارک‌ها و پر کردن اوقات فراغت مردم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است و باید ادامه یابد.


استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از توان تشکل‌های مردم‌ نهاد در زمینه مبارزه با اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: مبارزه با اعتیاد می‌تواند یکی از اهداف مشترک این تشکل‌ها در کنار ماموریت‌های اصلی آنها باشد.


وی با تاکید بر این که مبارزه با اعتیاد یکی از دغدغه‌های رهبری است، گفت: تحقق خواسته رهبری در این خصوص جزو ماموریت‌هایی است که با عشق و علاقه آن را دنبال می‌کنیم.


دکتر جبارزاده با بیان اینکه مبارزه با اعتیاد کمک به محروم‌ترین افراد جامعه است، گفت: این کار جزو توفیقات ماست و نه تنها منتی نمی‌گذاریم بلکه افتخار هم می‌کنیم که توانسته‌ایم در این مسیر قدم برداریم.


وی افزود: مدیران استان باید در کنار همه وظایف خود به بحث مبارزه با اعتیاد نیز با قوت اهتمام کنند و قطعا این کار یکی از اعمال نیک در کارنامه عمل ما ثبت خواهد شد.


استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اعلام پاک‌سازی استان از معتادان متجاهر در پایان سال 94، گفت: این ماموریت یک ماموریت مستمر است و لازمه حفظ این عنوان، پایش مداوم شهرستان‌هاست که جزو اهداف سال جاری خواهد بود.


وی ضمن قدردانی از تلاش‌های یک‌ساله اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: در نتیجه این تلاش‌ها امروز آذربایجان شرقی استانی عاری از معتاد متجاهر و ناامن برای سوداگران مرگ معرفی شده و خواسته مردم برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد محقق شده است.


جبارزاده با تاکید بر عملیاتی شدن تعهدات دستگاه‌ها در خصوص برنامه‌های این شورا، گفت: تاکنون با وجود امکانات محدود کارهای بزرگی انجام شده و انتظار داریم دستگاه‌ها در سال 95 با جدیت بیشتری کار کنند.


وی، پیشگیری و مبارزه با اعتیاد را از مهم‌ترین کارهای فرهنگی عنوان کرد و گفت: بحث آموزش و پیشگیری از اعتیاد که هزینه کمتری نسبت به درمان معتادان و بازگشت آنان به جامعه دارد همچنان باید اولویت اصلی و همیشگی باشد و شهرداری‌ها در برنامه‌های فرهنگی خود این موضوع را لحاظ کنند.


جبارزاده افزود: نسل جوان هدف اصلی تهاجم فرهنگی است و آموزش، آگاه‌سازی، ایمن‌سازی این نسل به خطرات اعتیاد باید همواره در دستور کار آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باشد.


استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین استمرار همکاری همه دستگاه‌ها با مرکز ماده 16 را در سال جدید خواستار شد و با تاکید بر راه‌اندازی مرکز ماده 42 در سال‌جاری، گفت: تمام زندانیان و محکومان مواد مخدر باید در سال‌جاری به این مرکز منتقل شوند.


دبیر شورای هماهنگی با مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با تاکید بر این که باید فرهنگ انزجار از موادمخدر را در جامعه ایجاد کنیم، افزود: در حوزه فرهنگی باید پیشگیری از اعتیاد سرلوحه اقدامات در سال جاری باشد.


سردار محمدعلی نصرتی با بیان اینکه در سال گذشته 20 درصد جمعیت دانش‌آموزی استان آموزش‌های پیشگیرانه از اعتیاد را فراگرفتند، اظهار کرد: توجه ویژه به بحث پیشگیری از اعتیاد در فضای خانواده و همچنین در مدارس از جمله مهم‌ترین اولویت‌هاست که باید با نگاه خاص و ویژه‌ای همراه شود.


وی گفت: یکی از دل نگرانی‌های ما فضای مجازی است، نباید اجازه دهیم تا یکه‌تازها با اقدامات اغواگرایانه سرمایه‌های اجتماعی را از ما بگیرند و لازم است با مجاهدت در این عرصه، با این گونه اغواگری‌ها در فضای مجازی مقابله کنیم.





تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن