تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816499985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدالت و توزیع عادلانه ثروت در جامعه کارگری حاکم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران: عدالت و توزیع عادلانه ثروت در جامعه کارگری حاکم شود ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت:متاسفانه ۹۰ درصد از قشر کارگر وحتی تحصیل کرده از امنیت شغلی برخوردار نیستند.
عدالت و توزیع عادلانه ثروت در جامعه کارگری حاکم شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛ دریابیگی با بیان اینکه عملکرد مسئولان باید منتج به عدالت شود، عنوان کرد: عدالت و تقسیم عادلانه ثروت طبق ماده هفت قانون کارمی بایست در جامعه کارگری حکمفرما باشد . نصرالله دریابیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، اظهار داشت: خانه کارگر مازندران به ۷۰ هزار عضو کارگر و یکصد هزار عضو بازنشسته عضو خدمات ارائه می کند.
وی با اشاره به شعار سال رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ، افزود: کارگران به عنوان قشر زحمتکش جامعه تمام تلاش خود را در تحقق فرامین رهبری بکار خواهد گرفت.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با مهم برشمردن نقش کارگران در جامعه، عنوان کرد: گرچه بسیاری از گوش‌ها برای شنیدن حرفهای این قشر از جامعه بسته است و صدای حق طلبانه ما را نمی‌شنوند اما جامعه کارگری تلاش صادقانه و بدون توقع خود رادر جامعه ایفا می‌کند.
وی  افزود: متاسفانه ۹۰ درصد از قشر کارگر وحتی تحصیل کرده از امنیت شغلی برخوردار نیستند و نداشتن امنیت شغلی موجب ناهنجاریها و همچنین اختلافات خانوادگی می شود .
وی همسان سازی حقوق بازنشستگان، تامین معیشت کارگران، مزد معقول را از مطالبات بحق این قشرجامعه از دولت عنوان کرد و گفت: می‌طلبد تا دولت تدبیر و امید در راستای درمان رایگان کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کند و این امر یکی از خواسته‌های مهم این قشر محسوب می‌شود.
دریابیگی با بیان اینکه عملکرد مسئولان باید منتج به عدالت شود، عنوان کرد: عدالت و تقسیم عادلانه ثروت طبق ماده هفت قانون کارمی بایست در جامعه کارگری حکمفرما باشد .
وی با اشاره به اینکه خصوصی سازی در مازندران منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و اخراج کارگران شده است .
دریابیگی ادامه داد: دولت با شعار اعتدال ، تدبیر و امید روی کار آمده است  این درحالی است که تورم، رکود، مشکلات معیشتی کارگران را تهدید می کند و حقوق ماهیانه ۸۰۰ هزارتومانی زندگی آنها را تامین نمی کند ،می طلبد تا دولت نسبت به مرتفع کردن بخشی از ایت مشکلات اقدامات شایسته را انجام  دهد.
وی با بیان اینکه مسئولان باید در تحقق شعار رهبری سود بانکی را کاهش داده و ۳۰ درصد یارانه ها را به تولید اختصاص دهند، ادامه داد: زمانی تورم از رکود خارج می شود که قدرت خرید کارگران نیز افزایش یابد .
دبیر خانه کارگر مازندران ، افزود: زمانی اقتصاد مقاومتی در جامعه به خوبی عملی می شود که همه افراد از تولیدات داخلی حمایت کرده و از ورود کالاهای خارجی جلوگیری کنند.
دریابیگی گفت: امروزه با برخی رفتارها، کرامات کارگران خدشه دار شده است و به ناچار کارگر نمی تواند فریاد حق طلبانه داشته باشد بنابراین باید کارگران با با صدای زنده باد جمهوری اسلامی، زنده باد امام بشناسیم زیرا این افراد نخستین گروهی بودند که به امام لبیک گفتند.
وی در ادامه عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور در یکی از کارخانجات ساری و قادمشهر و اهدا شاخه گل به کارگران ، اهدا شاخه گل به بیماران بیمارستان های تامین اجتماعی را از جمله عناوین برنامه های هفته کارگر عنوان کرد.
دریابیگی راهپیمایی کارگران و بازنشستگان و تشکل های کارگری و بازنشستگی استان در قائمشهر، جشن بزرگ خانواده کارگری  تجلیل از پیشکسوتان و روسای واحدهای جامعه کارگری در سالن برق ساری را از دیگر عناوین برنامه های هفته کارگر اعلام کرد.
 
 

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ ۱۶:۲۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن