تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799114383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا نباید بهترین ها از آن بهترین مردم جهان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کفاش در بیان برکات پس از برجام: چرا نباید بهترین ها از آن بهترین مردم جهان باشد معاون فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: شان ملت ایران خیلی بالاست و بهترین ها باید در تسخیرش باشد چرا نباید بهترین ها از آن بهترین مردم جهان باشد.
۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت ساعت 15:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ حمیدرضا کفاش که امروز در نخستین کنگره سازمان دانش آموزی در جمع نمایندگان تشکلهای پیشتازان و فرزانگان سراسر کشور سخن می گفت با اشاره به برکات حاصل ازبرجام به موضوع توسعه حمل و نقل زمینی و هوایی به عنوان یکی از محورهای توسعه پرداخت و گفت: روزی ما در حمل و نقل هوایی مقام اول را داشتیم ولی حالا چه؟ امروز پس از برجام قرارداد 141 فروند هواپیما در سفر رئیس جمهور بسته شد که شامل 12 هواپیمای بزرگ است که 7 تای آن قابل تعویضند. ولی یک عده آمدند و تبلیغات منفی کردند که پول نفت را داده اند و هواپیماهایی خریدند که بدرد نمی خورد. در حالیکه قرارداد این 141 فروند اجاره به شرط تملیک است و ما دلاری بابت اینها ندادیم یعنی شرکت ها از محل درآمدهایشان آنها را ترخیص می کنند و می شود مال خودشان.
وی افزود: البته معلوم است این کارشکنی ها از کجا صورت می گیرد در حالیکه شأن ملت ایران خیلی بالاتر از این حرفهاست. باید بهترین ها در تسخیرشان باشد. چرا نباید بهترینها از آن بهترین مردم جهان باشد ؟ چرا باید در یک مسافرت 7-8 ساعته دلهره بر جان مردم مستولی باشد؟ خسارت هایی که در حمل و نقل هوایی کشیدیم چقدرش با پول قابل جبران است؟
کفاش خاطرنشان کرد: این حرکت بزرگ رونق و آسایش و آرامش ایجاد می کند. خدمات هواپیمایی اگر توسعه پیدا کند یکی از محورهای توسعه است .
بازسازی ناوگان ریلی ایران
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به قراردادهایی در خصوص بازسازی ناوگان ریلی ایران برای قطارهای سریع و السیر گفت : چرا باید بین شانگهای و پکن قطار 430 کیلومتر سرعت داشته باشد ولی در جمهوری اسلامی ایران که روی انبوهی از سرمایه ها خوابیده اینگونه نباشد؟ قرارداد بازسازی ناوگان ریلی برای قطارهای سریع السیر با ایتالیا و چین آماده شده و زمینه برای کار فراهم شده است.
وی با اشاره به توسعه صنعت گردشگری در کشور به عنوان یکی از نتایج پس از برجام اظهار داشت: فضای پسابرجام در واقع معرفی امکانات ایران به جهان است. در جهان توریسم و اکوتوریسم به عنوان فضای اقتصادی سالم در جهان مطرح است. اصفهان ما ،شیراز ما و استانهای شمالی ما فضای بی نظیر گردشگری دارند و دولت آقای روحانی زیرساخت های توسعه را برای رونق گردشگری فراهم می کند.
کفاش به موضوع کارآفرینی و رفع موانع با از بین بردن ایران هراسی اشاره کرد و گفت: امروز ایران از امن ترین مکان ها در خاورمیانه است و کارآفرینی با سرمایه گذاری و کشاندن سرمایه های بیکارو بی هدف در داخل و خارج انجام می شود .
وی افزود: ما برای رشد اقتصادی 8 درصد نیاز به 50 میلیارد دلار سرمایه داریم و این با ایجاد امنیت داخلی صورت می گیرد. دولت بنا دارد یکسان سازی نرخ ارز را انجام بدهد که مانع خیلی از فسادها خواهد شد و البته عده ای با آن مخالفند .
اثبات ثبات جمهوری اسلامی ایران در عرصه عمل
کفاش با مطرح کردن این موضوع که در دوران پسابرجام ایران به ثبات سیاسی و اقتصادی بیشتری می رسد اظهار داشت: چین و بسیاری از کشورهای غربی متقاضی قراردادهای بلندمدت با ایران هستند که این نشان از ثبات ایران دارد.
مطرح شدن دوباره ایران در عرصه معاملات نفتی موضوع بخش دیگری از سخنان کفاش با موضوع فرجام خوش برجام بود که در این خصوص گفت: تولید نفت ما از 2 میلیون و 500 هزار بشکه به 800 هزار بشکه رسید و در دوران پسابرجام دارد به 1.5 میلیون بشکه می رسد و ما امیدواریم به رقم گذشته برسیم.
رفع بیکاری و توسعه اشتغال
کفاش خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب و کار مثل بیمه ، بانک و گمرک و اصلاح آنها از برنامه های این دولت است و توسعه سرمایه گذاری خارجی و فناوری می تواند به رفع بیکاری و توسعه اشتغال کمک کند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن