تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815492932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌های هفته کارگر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برنامه‌های هفته کارگر اعلام شد
برنامه‌های هفته کارگر اعلام شد معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر گفت: فردا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرمان‌های امام تجدید میثاق خواهد کرد و در روز کارگر نیز ۱۱ کارگر نمونه کشوری معرفی می‌شوند.


به گزارش فرهنگ نیوز، از فردا به مناسبت روز کار و کارگر طبق تقویم سازمان جهانی کار، برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برگزار خواهد شد.
 
بر همین اساس، فردا 5 اردیبهشت ماه به نام «کارگران، امام و انقلاب» نامگذاری شده که در این روز طبق گفته حیدریان معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق خواهد شد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه در 6 اردیبهشت ماه با مدیران NGOها و بهزیستی‌های سراسر کشور دیدار خواهد شد، گفت: در این روز عنوان «کار، سلامت و نشاط اجتماعی» انتخاب شده است که عمده برنامه‌های این روز تبیین زنگ ورزش نیروی کار سراسر کشور است.
 
وی گفت: 7 اردیبهشت نیز با عنوان «امید به آینده و تامین اجتماعی» نامگذاری شده که نشست‌های کارگری و کارفرمایی در سازمان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد و مشکلات کارگران و بازنشستگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
 
این مقام مسئول در وزارت کار، با اشاره به برنامه‌های چهارمین روز هفته کارگر گفت: در این روز عنوان «کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده و جامعه کار کشور به فرمان مقام معظم رهبری لبیک خواهند گفت.
 
حیدریان افزاود: «زنان، کار و توسعه اجتماعی» عنوان پنجمین روز از هفته کارگر است که در این روز از زحمات زنان کارگر تقدیر شده و نقش زنان و در بازار کار کشور تبیین خواهد شد؛ در این روز دیدار با مراجع و آیات اعظام تقلید نیز برنامه‌ریزی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ششمین روز هفته کارگر با عنوان «کارگر، مهارت و معنویت» نامگذاری شده، گفت: در این روز عمده‌ترین برنامه حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نماز جمعه عبادی سیاسی تهران است و در سایر شهرستان‌ها نیز همینگونه است.
 
عالی‌ترین مقام مسئول در این حوزه با بیان فعالیت‌ها و اقدامات کارگری خواهند پرداخت.
 
وی در پایان با اشاره به یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگر تأکید کرد: در این روز زنگ کار و تلاش در کل کشور نواخته خواهد شد و 11 کارگر نمونه در سراسر کشور شناسایی و معرفی می‌شوند؛ علاوه بر این از 3 واحد نمونه کشوری نیز تقدیر خواهد شد.

منبع: فارس


95/2/4 - 14:09 - 2016-4-23 14:09:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن