تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرباشگاه پيام:هرگونه تغييري دركادرفني منوط به نظر خداداد عزيزي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرباشگاه پيام:هرگونه تغييري دركادرفني منوط به نظر خداداد عزيزي است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مدير باشگاه فرهنگي ورزشي پيام خراسان گفت:هرگونه تغييري در كادر فني اين باشگاه منوط به نظر مدير فني آن (خداداد عزيزي ) است .


تيم فوتبال پيام خراسان عصر روز پنجشنبه در مرحله برگشت پلي آف با كسب تساوي 1 بر 1 موفق شد با دريافت امتياز گل در خانه حريف بر تيم فولاد خوزستان پيروز شود و به ليگ برتر صعود كند.
علي صلاحي جمعه شب هنگام بازگشت از اهواز در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد به خبرگزاري جموري اسلامي در مشهد اظهار داشت : حتي اگر قرار به تعويض سرمربي تيم پيام هم باشد ، باز نظر نهايي با خداداد است .
وي صعود تيم پيام را مرهون تلاشهاي كادر فني و حمايتهاي مردم وزش دوست مشهد دانست و گفت : از مسوولاني هم كه در اين مدت ما را ياري رساندند تشكر نموده و از آنها انتظار داريم براي دوران تولد جديد پيام ما را بيشتر از گذشته ياري رسانند.
كليه اعضاي باشگاه فوتبال پيام به محض ورود به مشهد، براي پابوسي حضرت ثامن الائمه (ع )و حضور در نماز جمعه به حرم مطهر امام رضا(ع ) مشرف شدند.
اين در حالي است كه خداد داد عزيزي گفت : من هنوز خودم نمي دانم در اين باشگاه چه مسووليتي دارم و ماندن من در اين باشگاه براي فصل بعد، منوط به مسايل مالي است .
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن