تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803605225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری فرخی، میلان و پیمان در روز استراحت مقاوت مشهد/ برتری سقز در یک بازی پر از درگیری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برتری فرخی، میلان و پیمان در روز استراحت مقاوت مشهد/ برتری سقز در یک بازی پر از درگیری
لیگ دسته دوم با برگزاری 12 دیدار در 4 گروه برگزار شد.


به گزارش حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ دسته دوم با برگزاری 6 دیدار در گروه های الف و ب برگزار شد.


گروه اول
 برتری فرخی، میلان و پیمان در روز استراحت مقاوت مشهد

هفته نخست لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد.

فرخی باقر شهر ۲ – شهروند سورک صفر

تیم فوتسال فرخی باقر شهر که در دو بازی قبلی خود موفق شده بود چهار امتیاز کسب کند در دومین دیدار خانگی خود نیز تیم شهروند سورک را شکست داد در رقابت این دو تیم چهار امتیازی شاگردان نوری توانستند با برتری در هر دو نیمه سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کرده و با عنوان یک مدعی گروه ابزار وجود نمایند.

شهدای جلین گرگان ۵  – میلان ساری ۸

در رقابت پر گل و جذاب تیم های شمالی گروه الف تیم میلان ساری کار بزرگی کرد و تیم مدعی جلین را شکست داد. در این دیدار تیم میلان در خانه گرگانی ها حریف را غافل گیر کرد. در ادامه تلاش میزبان برای جبران فرصت افزایش فاصله را برای ساروی ها فراهم کرد تا شاگردان کیان نژاد به شرایط خوبی در جدول دست یابند در طرف مقابل تیم گرگانی پس از گذشت سه هفته هنوز طعم پیروزی را نچشیده تا در شرایط نامناسب نسبت به فصل گذشته قرار گیرد.

پیمان شاهرود ۵ – نوین کشاورز فریمان ۳

در دیگر دیدار گروه الف هم تیم های پیمان شاهرود و نوین کشاورز فریمان به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم میزبان موفق شد برتری خود را در بازی به حریف دیکته کرده و با برتری ۵ بر ۳ در پایان بازی، به جمع مدعیان گروه اضافه شود. شاهرودی ها فصل گذشته هم از تیم های خوب دسته دوم بودند که در نهایت از صعود به مرحله نهایی بازماندند.

مقاومت شهرداری مشهد هم در این هفته استراحت داشت.

نتایج هفته دوم لیگ دسته دوم گروه دو فوتسال؛ برتری سقز در یک بازی پر از درگیری؛ آستارا بازی برده را باخت/ شهرداری با تدبیر برد

 هفته سوم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه دو این رقابت ها پیگیری شد

هفت تیر سردشت ۴ – ۷ پرسپولیس سقز

جدال حساس و نفسگیر در سردشت ؛ میان هفت تیر این شهر و دیار پرسپولیس سقز در سالن هفت تیر برگزار شد. این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید!! در نهایت با برتری تیم میهمان همراه بود. نیمه نخست ایتدا تیم سقز به گل رسید اما خیلی زود سردشتی ها گل  تساوی را به ثمر رساندند تا نتیجه نیمه نخست یک یک باشد.

اما نیمه دوم  که ۹ گل در بر داشت! ابتدا تیم میزبان جلو افتاد اما باز هم خیلی زود بازی مساوی شد، بار دیگر سردشتی ها یک گل پیش افتادند که همانند قبل دوباره بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه برای بار سوم سردشت با نتیجه چهار سه پیش افتاد اما حملات سقزی ها گل های پی در پی را به همراه داشت تا این دیدار که نیمه دوم اش حدود یک ساعت به طول انجامید! با نتیجه هفت چهار به اتمام برسد.

شهرداری رشت ۴ – ۲ هیئت فوتبال ماکو

جدال پر هیجان رشت؛ میان شهرداری این شهر و هیئت فوتبال ماکو در سالن اختصاصی شهرداری برگزار شد که در پایان این تیم رشت بود که به برتری دست یافت. نیمه نخست این دیدار در حالی پیگیری شد که ابتدا رشت با یک گل پیش افتاد ولی ماکو گل تساوی را به ثمر رساند؛ اما در انتها شهرداری گل دوم را زد تا نیمه دوم دو بر یک به سود شهرداری به اتمام یابد.

در نیمه دوم نیز بازی به گونه ای پیش رفت تا شهرداری بتواند سه بر دو پیش بیفتد؛ و در پایان بازی گل چهارم خود را نیز به ثمر برساند تا نتیجه چهار بر دو برای این دو تیم ثبت شود.

بهراد اردبیل ۲ – ۱ آرمین آستارا

جدال بهراد و آرمین از دو شهر همجوار آستارا و اردبیل در اردبیل برگزار شد. در این دیدار که آستارا پس از یک ضربه خطا به گل اول رسید و نیمه نخست را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت؛ بهراد مانع پیروزی آستارا شد و با دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند به سه امتیاز شیرین داخل خانه رسید.

مهیان تبریز هم در این هفته استراحت داشت.

نتایج هفته دوم لیگ دسته دوم گروه سه فوتسالتساوی دیدنی شاهین و رعد، برد ارزشمند کاشانی ها/ دانشکده دزفول برنده جنگ خوزستان

دانشکده سما دزفول ۶ – فرهادی اهواز یک

در نبرد دو تیم خوزستانی در هفته سوم لیگ دسته دوم تیم دانشکده سمای دزفول موفق شد تیم مدعی و خوب فرهادی را با نتیجه قاطع ۵-۱ شکست دهد. در این دیدار تیم دزفولی با ارائه بازی برتر در هر دو نیمه توانست بردی به یاد ماندنی را مقابل مدعی گروه کسب کند. نیمه اول این دیدار حساس با برد دو بر صفر تیم دزفول به پایان رسید اما تلاش شاگردان حیدر فرهادی در نیمه دوم هم به جایی نرسید تا میزبان با حفظ برتری اختلاف را افزایش داده و حریف را شش تایی کند.

رعد پدافند اصفهان ۴ – شاهین کرمانشاه ۴

در حساس ترین دیدار این گروه در اصفهان تیم رعد به مصاف شاهین مدعی رفت. شاهینی ها که فصل گذشته صعود را ناباورانه از دست دادند در این دوره به فکر جبران هستند اما با شروع خوب شاگردان میرزایی نیمه اول به سود تیم رعد به پایان رسید تا کار برای کرمانشاهی ها دشوار شود اما بازگشت فوق العاده شاهینی ها منجر به کسب یک امتیاز از این دیدار تعیین کننده کرد تا مشخص شود تیم شاهین همچنان از قدرت های گروه سه خواهد بود.

راه و شهرسازی لرستان ۲ – معدن کان کاشان ۷

تیم فوتسال معدن کان کاشان که در دو بازی گذشته توفیقی کسب نکرده بود و بدون امتیاز در قعر جدول گروه قرار داشت، در این هفته نتیجه عجیبی بدست اورد و با برتری قاطع میزبان لرستانی خود را مغلوب کرد. راهی های لرستان که امیدوار بودند اولین امتیازات فصل را در این بازی دشت کنند با این شکست باید خیلی زود به خود امده و برای حفظ امیدشان به فکر چاره باشند.

نفت امیدیه هم در این هفته استراحت داشت.

نتایج هفته دوم لیگ دسته دوم گروه چهار فوتسال؛ قدرتنمایی پاسارگاد در زاهدان، قرچک بدون بازی در سه هفته

شهیدان عباس نژاد اقلید یک – ایساتیس یزد ۵

تیم فوتسال ایساتیس یزد در هفته سوم موفق شد در اقلید نتیجه بسیار خوبی کسب کرده و با برتری پرگل ۵-۱ تیم شهیدان عباس نژاد را شکست دهد. اقلیدی ها در این فصل وارد لیگ دسته دوم شده اند و هنوز به شرایط ارمانی نرسیده اند اما تیم با تجربه ایساتیس با این برد خود را به عنوان یکی از مدعیان گروه معرفی کرد.

سن سون زاهدان یک – پاسارگاد شهرکرد ۵

تیم مدعی پاسارگاد شهرکرد که عزم خود را برای صعود از این گروه جزم کرده در هفته سوم میهمان تیم سن سون زاهدان بود. در این دیدار شاگردان نصراله سمیعیان با برتریپرگل و قاطع ۵-۱در زمین حریف سه امتیاز را به اندوخته خود افزودند تا به تنهایی با شش امتیاز در صدر قرار گیرند. زاهدانی ها هم با امتیاز دربی استانی خود در میانه جدول باقی ماندند.

مقاومت قرچک ۳- هامون زابل صفر ( عدم حضور هامون زابل )

تیم فوتسال مقاومت قرچک که در هفته اول و دوم به دلیل استراحت و تعویق مسابقه به دلیل برگزاری رقابت های لیگ امید هنوز به میدان نرفته بود در هفته سوم هم با انصراف زابلی ها از سفر به قرچک از بازی کردن معاف شد تا در پایان هفته سوم هنوز از این تیم رونمایی نشده باشد. مشکلات مالی و عدم امادگی برای سفر به قرچک از بهانه های تیم زابلی برای انصراف بازی بود. امیدواریم با برطرف شدن سریع مشکلات این تیم ، دیگر شاهد چنین اتفاقی در لیگ نباشیم.

آرمان صدرا شیراز هم در این هفته استراحت داشت.




۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن