تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813212911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم انداز غم انگیز فقر در جهان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
چشم انداز غم انگیز فقر در جهان
چشم انداز غم انگیز فقر در جهان براساس گفته مسئولان غذایی مالاوی بیش از دو میلیون نفر از مردم این کشور در فقر شدید مالی به سر می برند.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ در کشور آفریقایی مالاوی و زامبیا به دلیل قحطی و خشکسالی طی سال های گذشته بیش از دو میلیون نفر در معرض خطر بزرگ گرسنگی بوده و با مرگ مبارزه می کنند.

کشور مالاوی به دلیل نوع آب و هوای خود طی سالیان متمادی دچار سیل یا خشکسالی شده است و این مسئله سبب از بین رفتن محصولات کشاورزی شده و خسارات جانی و مالی بسیاری به مردم این کشور وارد کرده است و سلامت افرادی که در این محل زندگی می کنند بارها به خطر افتاده است.

ویلیکینز عکاس و خبرنگار در سفر به این کشور عکس های تعجب آوری را از وضعیت غذایی و معیشتی مردم مالاوی به مناسبت هفته جهانی سلامت گرفته که تاسف بسیاری از بینندگان را بوجود آورده است.

ویلیکینز دراین رابطه می گوید: متاسفانه سوء تغذیه در این کشور در حد وحشتناک است و من در این سفر کودکانی دیدم که با گرسنگی دست و پنجه نرم می کردند که وقتی این تصاویر را در اتحادیه اروپا نشان دادم بعضی از حاضرین از شدت فاجعه اشک می ریختند.

دولت مالاوی و زامبیا از سازمان های بین المللی درخواست کمک برای پیشگیری از فاجعه انسانی کرده است تا با این بحران به وجود آمده مقابله کند.

گفتنی است؛ سازمان غذایی فائو مقداری گندم ، لوبیا ، جو برای مردم مالاوی ارسال کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


95/1/30 - 11:49 - 2016-4-18 11:49:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن