تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803378199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انیمیشن سینمایی «ناسور» در بازار جهانی فیلم فجر عرضه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انیمیشن سینمایی «ناسور» در بازار جهانی فیلم فجر عرضه می‌شود
نخستین عرضه تجاری انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر انجام می‌شود.


به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی انیمیشن سینمایی «ناسور»؛ داریوش دالوند تهیه‌کننده این فیلم انیمیشن با اعلام این خبر در توضیح حضور در بازار فیلم سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: بازار فیلم جشنواره جهانی فجر فرصت مناسبی برای عرضه فیلم به مهمانان خارجی حاضر در این رویداد سینمایی است.


وی ادامه داد: معتقدم باید در این بازار، بیشترین تلاش برای عرضه مناسب محصولات سینمایی و تلویزیونی ایران صورت گیرد و انشالله، نخستین عرضه ی تجاری انیمیشن سینمایی «ناسور» در هجدهمین بازار فیلم فجر انجام می شود.


داریوش دالوند در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به عرضه این انیمیشن در جهان اسلام گفت: پس از عرضه انيميشن «ناسور» در بخش بازار فیلم جشنواره جهانى فجر، به دنبال عرضه این انیمیشن سینمایی در سطح جهان اسلام خواهیم بود. ضمن اینکه اميدوار هستيم اين انیمیشن سینمایی مورد استقبال برخی از كشورهاى اهل تسنن مانند تركيه و هند قرار گیرد.


وی تاکید کرد: پس از پایان جشنواره جهانی فیلم فجر و حضور در بازار بین‌المللی این رویداد سینمایی، در نظر داریم در بازارهای مختلف فیلم کشورهای اسلامی حضور داشته باشیم و این فیلم را به مخاطبان مسلمان در جهان اسلام به خصوص شیعیان عرضه کنیم.


داريوش الوند، تهيه‌كننده «ناسور» با اشاره به اين مطلب كه اين انيميشن سينمايى بر اساس منابع معتبرى نوشته شده است بیان کرد: انيميشن سينمايى «ناسور» بر اساس منابع معتبرى از جمله «نفس المهموم»، تأليف شيخ عباس قمى و كتاب هاى «لهوف» و «آه»، نوشته شده است.


تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «ناسور» یادآور شد: توليد انيميشن سينمايى «ناسور» اوايل سال 1393 آغاز و اوايل بهمن ماه سال 1394 پايان يافت و در سى وچهارمين جشنواره فيلم فجر حضور داشت.


وى درباره تغییراتی که در این انیمیشن سینمایی انجام شده است، گفت: بعد از اكران فیلم «ناسور» در جشنواره و دریافت بازخوردها تصميم گرفتيم چند پلان را تغيير دهيم و پلان‌هاى ديگرى را جايگزين كنيم. اين انیمیشن سینمایی با تكنيک و كيفيت خاصى ساخته شده و مى تواند نظر مخاطبان بسيارى در تمام رده‌هاى سنى كودک، نوجوان و حتى بزرگسال را به خود جلب كند.


دالوند در پایان صحبت‌های خود گفت:  انیمیشن «ناسور» تداعی کننده حس و حال  فيلم هاى سينمايى رئال است و به همين خاطر توانسته  بزرگسالان را نیز به خود جلب كند.


انیمیشن سینمایی «ناسور» روایتی از حماسه عاشورا است که این حماسه با محوریت انتخاب، وقایع این حادثه عظیم را به تصویر می کشد و به عبارت دیگر «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است.









۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن