تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819448489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله وحید خراسانی: جان و مال یک غیر شیعه همانند یک مرجع تقلید باید حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آیت‌الله وحید خراسانی: جان و مال یک غیر شیعه همانند یک مرجع تقلید باید حفظ شود
روز نو :  
معاشرت یک باب است، عیادت کنید از مریضاشان. اگر حمله شود به خانه یک بدوی از آنها از نظر شرعی با حمله به بیت مراجع شیعه برابر است. این رفتار ما، ان شاءالله با این روش عمل شود.
 آیت الله وحید خراسانی گفت: جان و مال یک غیر شیعه همانند یک مرجع تقلید باید حفظ شود.
 
 
به گزارش روز نو، آیت الله وحید خراسانی تأکید کرد: ناموس یک بدوی، عرضش، مالش، جانش همانند جان و مال و عرض یک مرجع شیعی است؛ همانطوری که جان و مال و عرض یک مرجع شیعی باید حفظ شود، آن هم باید حفظ شود.
 
این مرجع  تقلید در دیدار دبیر کل و مدیران مجمع جهای تقریب مذاهب اسلامی، طی سخنانی اظهار داشت: اگر به دستورات شرع عمل کنیم که رفتار با مسلمان چه باید باشد، خود شهادتین چه آثاری دارد، اگر عامه بفهمند دستورات این مذهب را که فرمود: صلّوا فی مساجدهم- در مساجد آنها نماز بخوانید، عیادت کنید مرضای آنها را، احوال بپرسید از غُیّب آنها؛ اگر این دستورات علنی شود چه تألیف قلوبی پیدا می‌شود. این ها دین و مذهب ما را نشناختند.
 
وی تصریح کرد: ناموس یک بدوی، عرضش، مالش، جانش همانند جان و مال و عرض یک مرجع شیعی است. همانطوری که جان و مال و عرض یک مرجع شیعی باید حفظ شود، آن هم باید حفظ شود، در این حد. این یک بحث است، چقدر هم عریض و طویل از جهت معاشرت با آنها.
 
این مرجع تقلید تأکید کرد: معاشرت یک باب است، عیادت کنید از مریضاشان. اگر حمله شود به خانه یک بدوی از آنها از نظر شرعی با حمله به بیت مراجع شیعه برابر است. این رفتار ما، ان شاءالله با این روش عمل شود.

منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن