تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقوی حسینی: اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همه ملت


واضح آرشیو وب فارسی:استانداری تهران: نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری، مشارکت و همدلی همه ملت ایران همچنین نهادها، سازمان و ارگانهای موثر به ویژه هماهنگی مجلس و دولت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید حسین نقوی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک با تبریک سال نو که مزین به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است افزود:اقتصاد مقاومتی که باید امسال عملیاتی شود در حوزه قانونگذاری و اجرا نیازمند همکاری، مشارکت و همدلی همه ملت ایران همچنین نهادها، سازمان ها و ارگانهای موثر به ویژه هماهنگی بین مجلس و دولت است .
وی یادآور شد: امید است مجلس در حوزه قانونگذاری و دولت در زمینه اجرا زمینه ساز اقدام عملی در اقتصاد مقاومتی شود.
نقوی حسینی افزود: اقتصاد مقاومتی باید از تریبون و شعار خارج و با پرداختن به ظرفیت های داخلی در میدان عمل به صورت محسوس مشاهده شود .
وی گفت: در داخل کشور ظرفیت های بسیار مستعدی همچون دولت پرتلاش، مجلسی قوی، رهبری پرصلابت و دشمن شکن و امکانات فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که موجب عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در داخل کشور می شود که ما نیز می توانیم نقشی کوچک در آن ایفا کنیم .
نقوی حسینی به حادثه عظیم 15 خرداد اشاره کرد و آن را منشا حرکت نهضت ملت ایران دانست و عنوان کرد: افتخار منطقه ما این است که در این حرکت نقش آفرینی کرده، به همین دلیل نیاز است این افتخار به نمایش گذاشته شود و برای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد .
نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امید است امسال سال شکوفایی شهرستان قرچک باشد و همه مدیران دست به دست یکدیگر دهند تا این شکوفایی به منصه ظهور برسد .
گفتنی است، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک در سال 95 با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه، مسعود مرسلپور فرماندار، سید حسین نقوی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای این شورا برگزار شد .
[ مشاهده متن کامل خبر نقوی حسینی: اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همه ملت در استانداری تهران ]


شنبه ، ۲۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استانداری تهران]
[مشاهده در: www.news.ostan-th.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن