تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802445672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ اجاره آپارتمان در برخی محله‌های تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نرخ اجاره آپارتمان در برخی محله‌های تهران
فصل اجاره بها کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود و مستاجران از هم اکنون نگران افزایش قیمت‌ها از سوی مالکان هستند.
کمتر از دوماه دیگر، فصل نقل و انتقالات آغاز می‌شود و مستاجران برای یافتن خانه مناسب به بنگاه‌های مختلف سر می زنند تا آپارتمانی با قیمت مناسب پیدا کنند اما شواهد بازار نشان می‌دهد که امسال هم مانند سال‌های گذشته، اجاره بها با رقم‌های بیشتری تعیین می‌شود و با وجود ثبات و حتی کاهش قیمت مسکن، اجاره بها روند افزایشی خود را ادامه می‌دهد.

هرچند که روند افزایشی اجاره بها نسبت به سال‌هایی که مسکن در اوج قیمت بود، کمتر است اما بازهم پرداخت رقم‌های سنگین اجاره برای اغلب مستاجران دشوار بوده و آنها مجبورند هر ساله رقم بیشتری را نسبت به سال قبل بپردازند.

براین اساس، اجاره بها در برخی محله‌های شهر تهران بیش از یک میلیون تومان برای هرمترمربع تعیین می شود در حالی که آپارتمان‌ها امکانات خاصی ندارند ضمن آنکه اجاره بها در محله های متوسط و رو به پایین هم کمی پایین تر از این رقم تعیین می‌شود.

گزارش میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد اجاره بها در برخی محله های تهران کوچه به کوچه و خیابان به خیابان متفاوت است به طوری که در یک خیابان نرخ‌ها کمتر از متری یک میلیون تومان و در خیابان بعدی بالاتر از این رقم تعیین می‌شود.

بنابراین با نزدیک شدن به فصل اجاره بها، بازهم مستاجران این نگرانی را دارند که صاحبخانه ها با گرانی اجاره بها مشکلات بیشتری را پیش روی آنها بگذارند. موضوعی که هرساله اتفاق می افتد و اغلب صاحبخانه حداقل ۲۰ درصد به اجاره بهای سال گذشته می‌افزایند.

اجاره بها در برخی محله‌های تهران

براساس گزارش میدانی ، در پیامبرشرقی - خیابان شهاب واحدی ۵۵ متری، فول امکانات با عمر ۱۲ساله ۵۷ میلیون تومان و در پونک - بلوار کمالی واحدی ۵۵ متر یک خوابه، طبقه ۴ با شرایط ۱۰ میلیون تومان رهن و ماهی یک میلیون تومان اجاره داده می شود.

آپارتمان دیگری با همین متراژ در اتوبان شهید محلاتی با پارکینگ طبقه اول ۱۲ میلیون تومان رهن و ۶۰۰ هزار تومان ماهیانه، اجاره داده می شود و در نازی آباد هزاردستگاه برای واحدی ۵۲ متری و تکواحدی ۴۸ میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است.

همچنین در دیباجی جنوبی واحدی ۵۵ متری با ۱۵ میلیون تومان رهن و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ماهانه، اجاره داه می شود و واحد دیگری با متراژ ۵۲ متر طبقه اول با پارکینگ و انباری با ۱۲ میلیون تومان رهن و یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در هرماه، به اجاره می‌رسد.

براین اساس، واحدی ۶۵ متری در پونک - طالقانی، طبقه دوم با پارکینگ و انباری، بازسازی شده ۶۰ میلیون تومان رهن داده می شود و واحد دیگری با همین متراژ یکخوابه طبقه سوم با پارکینگ و انباری، با شرایط ۴۰ میلیون تومان رهن و ۴۰۰ هزار تومان ماهیانه به اجاره می رسد.

همچنین واحد دیگری در پونک - عدل با مساحت ۶۵ متر و یکخوابه ۵۵ میلیون تومان رهن داد می شود و در شریعتی شمال خواجه عبداله برای واحدی ۷۰متری و یکخوابه با امکانات ۱۵ میلیون تومان رهن و ۲ میلیون تومان اجاره دریافت می‌شود.

منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن