تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814193676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسدودشدن آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مسدودشدن آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال
مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان دقایقی پیش از مسدود شدن آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال به علت رانش زمین و ریزش کوه در چند نقطه از این مسیر، خبر داد.
آفتاب : رضا آریایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به اینکه ارتباط تهران به جنوب در حوزه استان لرستان به کلی قطع شده است، اظهار داشت: محور قدیم خرم‌آباد به اندیمشک از صبح امروز به علت طغیان رودخانه کشکان رود لرستان مسدود و هنوز بازگشایی نشده است.


وی عنوان کرد: محور جدید خرم‌آباد به پل زال دقایقی پیش نیز به علت رانش زمین و ریزش کوه در چند نقطه مسدود شد.


مدیرکل ستاد حوادث غیرمترقبه لرستان یادآور شد: با توجه به انسداد محور قدیم خرم‌آباد ـ پلدختر به علت طغیان رودخانه و محور جدید خرم‌آباد به اندیمشک هم‌اکنون راه ارتباطی تهران به جنوب در حوزه استان لرستان به طور کلی قطع شده است.


به گزارش فارس، آریایی یادآور شد: انتظار ما از پلیس راه خوزستان این است که از ورود خودروها به سمت لرستان جلوگیری به عمل آورند تا بازگشایی این مسیرها توسط راه و شهرسازی به خوبی انجام گیرد.


وی اظهار داشت: هم‌اکنون ارتباط جاده‌ای بین خوزستان و لرستان به طور کامل قطع شده است و تلاش مدیریت آزادراه با همکاری راه و شهرسازی برای بازگشایی این محور آغاز شده است.


لازم به ذکر است، هم‌اکنون بارش شدید باران با گذشت 3 روز در استان لرستان در حال باریدن است و تاکنون خسارت زیادی به زیرساخت‌های استان لرستان از جمله پل‌های موقت، واحدهای مسکن روستایی و عشایر کوچ‌رو وارد کرده است.






تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن