تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش های ملک سلمان برای راضی کردن سیسی ناکام ماند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تلاش های ملک سلمان برای راضی کردن سیسی ناکام ماند
درسایه تداوم اختلافات بین قاهره و آنکارا، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی به استانبول نرفت و نخست وزیر را به جای خود فرستاد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، سامح شکری وزیر امور خارجه مصر امروز برای برعهده گرفتن ریاست هیئت اعزامی مصر به سیزدهمین کنفرانس سازمان شورای همکاری به استانبول می رود. وی قرار است ریاست سازمان کنفرانس اسلامی را بعد از پایان ریاست دوره ای مصر بر آن به ترکیه تحویل دهد. "احمد ابوزید" سخنگوی وزارت خارجه مصر گفت: مصر اهمیت زیادی به مقابله با تروریسم در چارچوب سازمان همکاری اسلامی می‌دهد. استانبول طی امروز و فردا میزبان اجلاس سازمان کنفرانس اسلامی با مشارکت بیش از 30 رئیس جمهور و نخست وزیر در کنار روسای پارلمان ها و وزیران خارجه اعضای این سازمان است. کشورهای مصر و ترکیه درباره گروه اخوان المسلمین مصر اختلاف نظر دارند و درحالی که ترکیه حمایت خود را از این گروه اعلام کرده است؛ حکومت جدید مصر گروه اخوان را تروریستی دانسته و فعالیت آن را ممنوع و شماری از مسئولان ارشد و طرفداران این گروه را بازداشت کرده است. مصر این حمایت ترکیه از اخوان المسلمین را دخالت در امور داخلی خود می شمارد. میانجیگری بین دوطرف نیز تاکنون به نتیجه قابل توجه‌ای نرسیده است. گفتنی است پادشاه عربستان در سفر خود به مصر تلاش زیادی کرد تا رئيس جمهور مصر را راضی کند در نشست استانبول شرکت نماید اما ظاهرا این تلاش ها بدون نتیجه بوده است.



منبع: تسنیم


۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن