تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802739780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار پرسنل شهرداری تهران اعلام شد/ امانی: معاون وزیر راه بدون سند حرف می‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آمار پرسنل شهرداری تهران اعلام شد/ امانی: معاون وزیر راه بدون سند حرف می‌زند
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شهرداری تهران گفت: اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص شهر فروشی شهرداری به منظور پرداخت حقوق پرسنل این مركز بدون استناد است.

آمار پرسنل شهرداری تهران اعلام شد/ امانی: معاون وزیر راه بدون سند حرف می‌زند
ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واكنش به آخرین اظهارات حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش آمار پرسنل شهرداری تهران از سال 84 تا 95 اظهار داشت:آمار حضور 67 هزار پرسنل در شهرداری تهران اصلا صحت ندارد.


وی با بیان این‌كه بر اساس مستنداتی كه قابل ارائه است هم اكنون بالغ بر 57 هزار نفر در شهرداری تهران كه شامل تمامی  مناطق 22 گانه و شركت ها و سازمان های وابسته است حضور دارند ،گفت:ما نمی دانیم كه معاون وزیر راه و شهرسازی با چه استنادی چنین آماری را ارائه داده اند.


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شهرداری تهران بیان كرد:در زمان شروع مدیریت شهرداری فعلی در سال 84 تعداد پرسنل پنجاه و چهار هزار و چهارصد و سی نَفَر بود كه این تعداد در حال حاضر با افزایش 2500 نفری به 57000 نَفَر رسیده است.


وی افزود: اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص شهر فروشی شهرداری به منظور پرداخت حقوق پرسنل این مركز بدون استناد است.


امانی با اشاره به این‌كه حناچی تعداد پرسنل شهرداری را در سال 84 ،24 هزارنفر اعلام كرده است ،بیان كرد: شركت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران سال 84 بالغ بر 16هزار 773 نَفَر پرسنل داشت  در صورتی كه این آمار را مقایسه كنیم ،یعنی سال 84 تمامی پرسنل شركت ها و موسسات وابسته به سازمان شهرداری تهران تنها هشت هزار نَفَر بودند بنابراین كاملا واضح است كه آمار ارائه شده كاملا اشتباه است.


وی با اشاره به این‌كه آمارها عیر واقعی است و پیش از مطرح شدن باید بررسی شود،گفت :موضوع شهرفروشی شهرداری كه با ارائه مجوز ساخت و ساز به منظور پرداخت حقوق پرسنل مطرح شد كاملا كذب است چرا كه بودجه شهرداری همانند دولت در صحن علنی مجلس مطرح می شود و كاملا روشن است.


معاون برنامه ریزی ،توسعه شهری وامور شهرداری تهران تصریح كرد: تمامی اعتباری كه برای حقوق و مزایای پرسنل شهرداری در بودجه 94 شهرداری مصوب شد بالغ بر 1400 تا 1500 میلیارد تومان است و این در صورتی است كه بودجه كل شهرداری 17 هزار میلیارد تومان بود،بر همین اساس تنها 8.8 درصد از اعتبار شهرداری صرف پرداخت حقوق پرسنل شهرداری می شود.


امانی اظهار داشت:بودجه شهرداری كاملا مشخص و روشن است و تمامی موارد در كتاب بودجه این سازمان قرار دارد كه در اختیار شورای شهر و فرمانداری تهران نیز موجود است.


وی گفت:اداره شهر و پرداخت حقوق پرسنل شهرداری كه جزئی از این موضوع است ربطی به دریافت عوارض و شهر فروشی ندارد بنابراین از مسئولان مربوطه در خواست داریم در ارائه آمار و ارقام در رسانه ها دقت بیشتری داشته باشند.





۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن