تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821238085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه آثارهنری معلولان در یاسوج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برپایی نمایشگاه آثارهنری معلولان در یاسوج نمایشگاهی از آثار معرق و چوب و همچنین دست بافته های هنرمندان معلول استان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۴ فروردين ساعت 12:33

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، نمایشگاهی از آثار معرق و چوب و همچنین دست بافته های هنرمندان معلول استان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه ۲۰ اثر معرق نفیس و ۱۵ تخته گلیم سنتی و برجسته به نمایش گذاشته شده است.
سید حمید عبدلپور مدیر عامل کانون اندیشه نیک هنرمندان معلول بویر احمد گفت: نمایشگاه به همت کانون برگزار شده است و این کانون در حال حاضر ۶۰ عضو دارد.
وی ادامه داد:اغلب این آثار زیبا متعلق به هنرمندانی است که به رغم محدودیتهای جسمانی تحصیلات بالای دانشگاهی دارند ولی به دلیل بی مهریهایی که به آنها شده در هیچ کجای سیتم دولتی به کار گرفته نشده اند.
وی افزود:در شهر یاسوج خیرین در حوزه کمک به معلولان هنرمند وجود ندارد و ما هم فقط انتظارمان این است که برای حمایت از این بخش جامعه که دردص بالایی از جامعه را تشکیل می دهند مسوولان آثارشان را بخرند و در این صورت کاملا خودکفا می شوند و نیاز به هیچ خیری هم ندارند.
این هنرمند یادآآور شد: تعداد انگشت شماری از مدیران در برنامه ها و مراسمات آثار هنرمندان معلول را به عنوان جایزه به برگزیدگان می دهند اما برخی دیگر به بهانه پایین بودن قیمت دست بافته های بازارهای شیراز که کیفیت پایینی هم دارند آثار هنرمندان استانی را نادیده می گیرند.
عبدلپور ادامه داد:مهمترین مشکل ما این است که مواد اولیه خود را باید از استانهای دیگر به سختی خریداری کنیم در حالی که استان ما مرکز چوب های مرغوب است.
وی ادامه داد: آثار تولیدی هنرمندان معلول نیاز به بازریابی و از آن طرف محل فروش دارد و امیدواریم مسوولان حالا که خودمان را مورد بی مهری قرار داده اند کمک کنند آثارمان به فروش برسد.
این نمایشگاه تا پنج شنبه ۲۵ فروردین صبحها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت۱۶ تا ۱۹ پذیرای علاقه مندان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن