تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدان: نگران نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
زیدان: نگران نیستم




سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر ولفسبورگ آلمان گفت: نگرانی خاصی برای جبران ندارم.





خبرگزاری فارس: زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر ولفسبورگ آلمان در نشست خبری حاضر شد و در حالی که معمولا درباره داور و حواشی یک بازی حرفی نمی زند، این بار کنایه هایی به داور ایتالیایی این دیدار زد.

زیدان در ابتدا درباره این بازی گفت: در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم عالی اما یک گل سالم ما مردود اعلام شد، یک پنالتی واضح به سود ما گرفته نشد، یک پنالتی به اشتباه برای تیم حریف گرفته شد و البته من بنزما را از دست دادم و تعویض اجباری باعث شد تا تفکرات تاکتیکی به هم بریزد.

زیدان ادامه داد: تیم حریف عالی کار کرد و به خاطر این پیروزی به آنها تبریک می گویم اما من نگران جبران این شکست در بازی برگشت نیستم. در برنابئو فرصت کافی برای جبران خواهیم داشت. البته که ساده و آسان نیست اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. این آخرین امید ما برای آشتی با هوادارانمان است. من خود را در قبال این موضوع مسئول می دانم و قصد ندارم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم.

زیدان درباره مهاجمان خود نیز گفت: ناهماهنگی بین بازیکنانم را کتمان نمی کنم و این موضوع باید در تمرینات فشرده ما تا قبل از بازی برگشت حل و بررسی شود. به هر حال اختلافی بین مهاجمان نیست و همه چیز تحت کنترل است.






تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن