تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801183893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی پروژه گازرسانی روستاهای دنباله‌رود دهدز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی روستاهای دنباله‌رود دهدز آغاز شد
رئیس اداره گاز دهدز عنوان کرد: با آغاز پروژه گاز رسانی، 24 روستای بخش دهدز از نعمت گاز بهرمند می شوند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اصلان سرقلی گفت: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستاهای دنباله رود بخش دهدز باحضور حسینی نژاد مدیرعامل شرکت گاز خوزستان، آغاز شد.

 وی افزود: در این پروژه 90کیلومترخطوط لوله گاز اجرا می گردد که خطوط لوله پس از عبور از دریاچه سدکارون3، روستاهای محصور در این منطقه را از نعمت گاز بهره‌مند می سازد .

رئیس اداره گاز دهدز بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر 70 میلیارد ریال می باشد و با اجرای این پروژه، 24 روستا با 1500خانوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرند.

سرقلی با بیان اینکه زمان اجرای این پروژه یکسال پیش بینی شده است، اظهار داشت: باتوجه به اینکه خط لوله گاز از روی پل درحال ساخت سه بلوطک عبور میکند، روند ساخت پل سه بلوطک بر زمان اجرای پروژه گازرسانی موثرخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: روستاهای شیوند، غریبی‌ها و همچنین روستاهای سادات حسینی ازجمله روستاهایی هستند که مشمول طرح گازرسانی خواهند شد .




۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن