تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801309616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران در 95


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران در سال 95، امروز، 23 فروردین ماه تشکیل می شود.
میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برپایی نخستین جلسه هیئت مدیره در سال جدید، عنوان کزد: این جلسه امروز، 23 فروردین ماه با حضور اعضای هیئت مدیره ساعت 15:30 در دفتر اتحادیه تشکیل می شود.
وی با اشاره به موضوعات این جلسه، ادامه داد: طی این جلسه طراح طرح «خلاقیت در آموزش» به دفاع از طرحش می پردازد که در صورت تأیید اعضا این طرح ویژه مربیان مؤسسات و خانواده ها و والدین نوآموزان انجام گیرد.
طاهرآبادی بیان کرد: همچنین بررسی نهایی طرح آموزشی توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی استان تهران که مشتمل بر 14 سرفصل آموزشیست که طی شش دوره و با حضور 50 مدیر مؤسسه برگزار می شود و تصمیم گیری درخصوص طرح آموزشی مدرسان تفسیر از دیگر موضوعات این جلسه است.
وی تصریح کرد: همچنین تصمیم گیری در خصوص طرح تجلیل از معلمان قرآن کریم در استان در اردبیبهشت ماه و بررسی طرح شناسانامه حمایتی مؤسسات قرآنی از جمله دستورات جلسه فوق است.
یادآور می شود، حجج اسلام وحید احمدی، رئیس هیئت مدیره، سیدحسین کوششی به عنوان نائب رئیس، مرتضی قدیمی، مرتضی طلایی، میثم طاهرآبادی به عنوان مدیرعامل، محمدرضا پوینده، محمدجعفر خرم دل، قشلاقی، سالم و محمد پیلان نژاد به عنوان اعضای هیئت مدیره و سیدحمید هاشمی و پور نظر به عنوان اعضای هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران هستند.
همچنین دفتر اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران در اتوبان صدر، غرب به شرق، انتهای خیابان بهار جنوبی، کوچه نیکبخت، پلاک 5 واقع شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر تشکیل نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران در 95 در خبرگزاری قرآنی ایران ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن