تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801285582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دارالقرآن کانون فرهنگی ـ هنری الغدیر در شوشتر


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: دارالقرآن کانون فرهنگی ـ هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین(ع) شوشتر به منظور استفاده از ظرفیت​های قرآنی موجود در این کانون در راستای توسعه آموزش​های قرآنی در این شهرستان راه​اندازی می​ شود.
مسعود میرزاپور، مدیر کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان شوشتر در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از افتتاح دارالقرآن در کانون الغدیر این شهرستان خبر داد و گفت: این دارالقرآن به منظور استفاده از ظرفیت​های قرآنی موجود در این کانون در راستای توسعه آموزش​های قرآنی راه ​اندازی می​ شود.

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی ـ هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرک علم الهدی دارای 5 حافظ کل قرآن کریم است. با توجه به وجود این ظرفیت و نیاز مردم منطقه، مقرر شد دارالقرآنی زیر نظر این کانون با هدف آموزش تخصصی رشته های مختلف قرآنی راه اندازی شود.
میزارپور اعلام کرد: مراسم افتتاح این دارالقرآن 8 اردیبهشت ماه با حضور قاریان بین المللی؛ سید جواد حسینی و سید کریم موسوی، مسئولان استانی دبیرخانه کانون های مساجد و مسئولان شهری برگزار می شود.
مدیر کانون های فرهنگی- هنری مساجد شهرستان شوشتر گفت: مردم منطقه شهرک علم الهدی محل جداگانه ای را برای این دارالقرآن در نظر گرفته اند و متولیان کانون خواستار حمایت های مالی برای تجهیز این دارالقرآن هستند.
[ مشاهده متن کامل خبر افتتاح دارالقرآن کانون فرهنگی ـ هنری الغدیر در شوشتر در خبرگزاری قرآنی ایران ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن