تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801287671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذات کانون فرهنگی و هنری مساجد، معرفی مسجد و قرآن با ابزار فرهنگ و هنری است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه ذات کانون فرهنگی و هنری مساجد، معرفی مسجد و قرآن با ابزار فرهنگ و هنری است، گفت: کانون ها نباید باعث دافعه شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز ، دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (15فروردین) در دیدار با پرسنل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین خبرگزاری شبستان فارس ضمن آرزوی سالی پربار برای پرسنل، گفت: تقدیر از خانواده شهدای مدافع کاری ارزشمند بود که در مراسم بزرگداشت 18 اسفند اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه اجازه ندهیم کانون های فرهنگی مساجد، دستخوش جریان های سیاسی شوند، تاکید کرد: انتخابات خوب است ولی بدل شدن کانون ها به ستادهای انتخاباتی هدف نبوده و نیست.
عالی ترین مقام فرهنگی در فارس با تاکید بر اینکه سعی شده است به گونه ای تصور نشود که این اداره کل از شخصی یا جریانی دفاع می کند، افزود: همه در راستای نظر رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و سیاست های دولتی گام برمی داریم و کانون ها نیز باید در همین راستا گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه ذات کانون فرهنگی و هنری مساجد، معرفی مسجد و قرآن با ابزار فرهنگ و هنری است، اضافه کرد: کانون ها نباید باعث دافعه شوند و باید مسجد محوری، نگاه قرآن پژوهانه و توجه به مسجد از اهداف کانون ها باشند.
دکتر ...
[ مشاهده متن کامل خبر ذات کانون فرهنگی و هنری مساجد، معرفی مسجد و قرآن با ابزار فرهنگ و هنری است در خبرگزاری شبستان ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن