تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801285569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت مستمر ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرضا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرضا گفت: از تعداد ۵۰ کانون فرهنگی، هنری در شهرضا ۴۰ کانون شهری و ۱۰ کانون روستایی است و ۴۰ کانون در طول سال فعالیت مستمر دارند.
محمدعلی جعفری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درشهرضا با بیان اینکه تولید آثاری باکیفیت و اثرگذار انجمن نمایش از جمله مهم ترین مسائلی بود که در سال 94 در مورد آن برنامه ریزی شد، اظهار داشت: در سال گذشته شورای نظارت بر نمایش شهرستان، در راستای ارتقای کمی و کیفی آثار هنرمندان نمایشی شهرضا فعال شد.
وی با بیان اینکه 50 کانون فرهنگی، هنری مساجد در سطح شهرستان شهرضا فعالیت می کنند، افزود: این کانون ها در بخش های مختلف از جمله فعالیت های قرآنی به خوبی فعالیت می کنند و استعدادهای قابل توجهی را نیز پرورش داده اند، اما لازم است منابع مالی بیشتری برای حمایت از این کانون ها در اختیارمان قرار گیرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرضا گفت: در جریان بازدیدهای مستمر از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، مسائل و مشکلات آن ها طرح و برای ارتقاء کمی و کیفی عملکرد آن ها و جذب بیشتر جوانان به این کانون ها، راهکارهایی ارائه شد.
وی با اشاره به ایجاد کانون های تخصصی در مساجد شهرستان، بیان کرد: کانون هایی مانند تئاتر، سرود و قرآن با ایجاد محیطی مطمئن در مساجد زمینه حضور جوانان و نوجوانان را در مسجد افزایش می دهد و بستری مناسب برای فعالیت آن ها ایجاد می کند.
جعفری با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان از جمله معماران بنیه فکری شان از مساجد شکل گرفته است، گفت: همه مردم باید متوجه ظرفیت های عظیم و ارزشمند مساجد شوند و از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه مساجد محلی برای اجرای کارهای فرهنگی است، تصریح کرد: در حال حاضر 21 هزار مسجد در کشور دارای کانون های فرهنگی هستند و باید همه مساجد برای اشاعه فرهنگ و هنر اسلامی دارای کانون های فرهنگی شوند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرضا با تأکید بر اینکه کانون فرهنگی، هنری غیرفعال در شهرضا نداریم، بیان کرد: از تعداد 50 کانون فرهنگی، هنری در شهرضا 40 کانون شهری و 10 کانون روستایی است و 40 کانون در طول سال فعالیت مستمر دارند.
وی با اشاره به فعالیت انجمن های ادبی شهرضا، گفت: برگزاری مراسم های شب شعر و رونمایی ...
[ مشاهده متن کامل خبر فعالیت مستمر ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرضا در خبرگزاری تسنیم ]

فعالیت مستمر ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرضا






دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن