تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاره ای جز استفاده از ظرفیت های مردمی روحانیت در رفع آسیب های اجتماعی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه قم بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی روحانیت در رفع آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: ما نیاز داریم که ظرفیت های مردمی روحانیت را در رفع مشکلات اجتماعی به کار بگیریم و چاره ای نداریم.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زیبائی نژاد، رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه قم در نود و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با بیان اینکه کشور ما مبتلا به یک طلاق عاطفی در مقیاس کلان خودش میان مسئولان کشور است، گفت: فضای سیاست زده باعث شده که حواسمان به تخریب یکدیگر جهت اثبات خودمان باشد.

انتقاد از وجود گفتمان تخاصم در کشور
وی افزود: گفتمان تخاصم که اکنون در کشور وجود دارد، فضایی ایجاد کرده تا هر کسی برای اثبات خود دیگری را نفی کند لذا تا زمانی که این مسائل وجود دارد مسائل اجتماعی اولویت ما نمی شوند و علی رغم تشکیل جلسات متعدد در این باره اتفاقی نمی افتد.

باید به مسائل مشترک اجتماعی به دور از اختلافات سیاسی توجه داشت
زیبایی نژاد با تأکید بر اینکه ما باید یاد بگیریم که اختلافات سیاسی سر جای خودش است اما مسائل مشترکی هم با هم داریم که باید بدان ها توجه شود، گفت: یکی از این مسائل مشترک مسئله طلاق است.
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما باید یاد بگیریم با یکدیگر درباره این مسائل گفت و گو کنیم، فارس را یکی از سیاسی ترین استان های کشور دانست و گفت: باید گذر فضای سیاسی به ایجاد گفت وگوهای اجتماعی و فرهنگی باشد.
بایدتمایزی میان بحث های مدیریتی با بحث های کارشناسی قائل شد
وی در ادامه با بیان اینکه باید تمایزی میان بحث های مدیریتی با بحث های کارشناسی قائل شد، گفت: کسانی که مدیران کشور هستند نباید در کرسی کارشناس بنشینند و کارشناسان هم نباید ژست مدیریتی بگیرند زیرا کشوری که همه بزرگتر باشند کارش به سامان نمی رسد.
زیبایی نژاد همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی روحانیت در رفع آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: ما نیاز داریم که ظرفیت های مردمی روحانیت را در رفع مشکلات اجتماعی به کار بگیریم و چاره ای نداریم و قدم اول هم این است که بخش حاکمیتی ما منسجم عمل کند.
گفتمان خانواده در بخش های مختلف جامعه حاکم شود
رئیس مرکز ...
[ مشاهده متن کامل خبر چاره ای جز استفاده از ظرفیت های مردمی روحانیت در رفع آسیب های اجتماعی نداریم در خبرگزاری قرآنی ایران ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن