تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820921779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان بویراحمد در آستانه مواجه با بحران پسماند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد در آستانه مواجه شدن با بحران پسماند است.
سید اسدالله هاشمی درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آینده نزدیک شهرستان بویراحمد با بحران پسماند خانگی و پسماندهای عفونی روبرو خواهد شد.
وی بیان کرد: بعضی از بیمارستان ها ازجمله بیمارستان امام سجاد(ع)، زباله های عفونی و غیر عفونی خود را در محوطه ای در قسمت پشت درمانگاه سرپایی به شکل بسیار بدی رها می کند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: متاسفانه دستگاه اتوکلاو یا بی خطرسازی فاقد کیفیت، بدون عملکرد و همیشه معیوب و خراب است که به همین دلیل حجم انبوهی از زباله های عفونی این بیمارستان انباشته می شود و به صورت غیر قانونی و شبانه اقدام به سوختن آنها به روش غیر استاندارد می کنند.
هاشمی تصریح کرد: سوختن زباله به ویژه زباله های بیمارستانی و عفونی خطرناک و غیر قانونی است که ظرفیت دستگاه امحاء زباله این بیمارستان پایین است و از استاندارد لازم برخوردار نیست.
وی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب و دستگاه امحاء زباله بیمارستان امام سجاد(ع) برای ظرفیت قبلی که 96 تخت بیمارستانی بود درنظر گرفته شد که هم اکنون با افزایش تخت های این بیمارستان مشکلاتی را به وجود آورده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تذکرات لازم و قانونی به مسئولان و متولیان این بیمارستان داده شده و فرصت لازم برای اصلاح و برطرف کردن این مشکلات داده شده که در صورت اقدام نکردن در این زمینه از طریق قانونی اقدامات لازم صورت می گیرد.
هاشمی در رابطه با دفن زباله های شهر یاسوج از سوی شهرداری این شهر تاکید کرد: زباله های این شهر در منطقه "دوپشته" دشتروم دفن می شوند که جانمایی این محل از قبل کارشناسی و درست نبوده و زباله ها به صورت اصولی و استاندارد دفن نمی شوند.
وی بیان کرد: این منطقه محصور نیست، ضابطه خاصی برای دفن زباله ها ...
[ مشاهده متن کامل خبر شهرستان بویراحمد در آستانه مواجه با بحران پسماند است در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.yasouj.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن