تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات طلایی علمی امام محمدباقر(ع) به جوامع علمی تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، گفت: خدمات طلایی امام محمد باقر(ع) که به عنوان چشمه جوشان و نهر گوارا برای سیراب کردن انسان های است برای جوامع علمی و دانشگاهی تبیین شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در جشن میلاد پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام محمدباقر(ع) ضمن عرض تبریک میلاد پربرکت حضرت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: امام پنجم شخصیتی بودند که از جهات مختلف دارای ویژگی های منحصر به فرد بود و خدمات طلایی به جهان اسلام ارائه دادند.
وی یکی از ویژگی های ایشان را حرکت علمی دانست و تصریح کرد: این امام بزرگوار با درایت و دوراندیشی حرکتی را آغاز کردند که تا جهان پابرجاست این حرکت ارزشمند برای مسلمانان و به ویژه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) چشمه جوشان و نهر گوارایی است که انسان ها می توانند از آن خود را سیراب سازند.
وی با اشاره به نقش مهم امام محمد باقر(ع) در حرکت های علمی اظهار داشت: حرکت علمی امام باقر (ع) جرقه های حوزه های علمیه را به وجود آورد.
سروستانی تاکید کرد: باقر (ع) حرکت علمی خود را با محوریت تربیت شاگردان ارزشمندی آغاز کرد و جرقه های حوزه های علمیه را به وجود اورد که اینک جهان اسلام از اون حرکت بهره مند می شود که در ادامه آن فرزندش ان را به جایگاه وسیعتری هدایت کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به جایگاه رفیع آن امام بیان کرد: ایشان هم به بیان احکام نورانی اسلام می پرداختند و هم با موعظه زمینه هدایت مردم را فراهم می کردند.
سروستانی به روشنگری های آن حضرت اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان در مقابل شبهاتی که منحرفان به وجود می آوردند با تسلط کامل پاسخگو بودند و انها را از مسیر جهالت و گمراهی نجات می دادند.
[ مشاهده متن کامل خبر خدمات طلایی علمی امام محمدباقر(ع) به جوامع علمی تبیین شود در خبرگزاری تسنیم ]

خدمات طلایی علمی امام محمدباقر(ع) به جوامع علمی تبیین شود






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن