تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح 250 میلیاردی استاندار برای لایروبی قنوات در سفر رئیس جمهور به سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: استاندار سمنان از ارائه طرحی با اعتبار 250 میلیارد ریال برای لایروبی قنوات این استان در سفر پیش روی رئیس جمهور به این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمدرضا خباز در بازدید از منطقه سرکویر دامغان که با حضور آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکل کم آبی در منطقه سرکویر با ارائه این طرح و لایروبی قنوات این منطقه بخشی از معضل کم آبی در سرکویر مرتفع می شود.
استاندار سمنان با اشاره به طرح احداث کریدور شمال به جنوب، افزود: احداث باند دوم محور شمال – جنوب، رونق و شکوفایی منطقه سرکویر را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به محور دوبانده شمال به جنوب در سال جاری خبر داد و گفت: این مجور دو بانده مهم از منطقه سرکویر می گذرد و می تواند به توسعه این منطقه کمک شایانی کند.
خباز با اشاره به لزوم پیشگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها، بر خدمات رسانی به روستاییان تاکید کرد و گفت: طرح گازرسانی به منطقه سرکویر می تواند از مهاجرت روستاییان این منطقه به شهرها جلوگیری کند.
استاندار سمنان با بیان این که روستاهای منطقه سرکویر در مسافت کمتر از ۱۵ کیلومتری از شبکه گاز هستند، یادآور شد: عملیات گازرسانی به روستاهای این منطقه تا پایان سال ۹۵ آغاز می شود.
این مقام ارشد اجرایی ادامه داد: عملیات گازرسانی به روستاهایی که بیشتر از ۱۵ کیلومتر با خط لوله فاصله دارند در سال ۹۶ با ساخت مخزن CNG کلید می خورد.
آیت الله شاهچراغی: سفر روحانی به سمنان فرصت مناسبی برای حل مشکلات استان است
هم چنین آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید، هدف از این سفر را دیدار با مردم، اعضای شورا و دهیاران و آشنایی با مشکلات این مناطق محروم عنوان کرد و گفت: سفر هیات دولت به استان برای حل مشکلات و اخذ اعتبارات لازم فرصت بسیار مناسبی است .
وی افزود: مسئولان باید به روستاها سفر کنند و از نزدیک مشکلات شان را بشنوند و حل کنند.
این عضو خبرگان رهبری، خدمت به مردم را عبادت دانست و تصریح کرد: نباید لحظه ای از خدمت کردن به مردم غافل شویم .
به گزارش ایسنا؛ شاهرودی ...
[ مشاهده متن کامل خبر طرح 250 میلیاردی استاندار برای لایروبی قنوات در سفر رئیس جمهور به سمنان در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن