تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814708469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چالوس-کرج از22 تا24 فروردین بسته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:اعتدال: سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: جاده چالوس - کرج به منظور اجرای عملیات ایمن سازی و تثبیت سنگ های مسیر، به مدت سه روز بسته خواهد شد.
زمان اکبرپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ریزش پی درپی سنگ به ویژه در ماه گذشته در منطقه هریجان و کمرزرد جاده کندوان عملیات تثبیت سنگ ها در این مناطق انجام می شود.
وی تصریح کرد: بدین منظور جاده چالوس - کرج از فردا یکشنبه 22 فروردین به مدت سه روز از ساعت 6 صبح تا 8 شب سه شنبه برای اجرای عملیات ایمن سازی و تثبیت سنگ های مسیر که در نهایت منجر به افزایش امنیت تردد خودروهای دراین مسیر می شود بسته خواهد شد.
سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس افزود: ایجاد خاکریز در کناره این مسیر با ارتفاع و عرض حدود سه متر و حداقل به طول 50 متر برای نگهداری سنگ ها مرحله نخست این عملیات است.
وی افزود: در مرحله بعدی با بررسی کارشناسی و با بیل مکانیکی ایجاد حالت پلکانی شیبدار در این مناطق برای هدایت سنگ ها به سمت کوه صورت می گیرد.
اکبرپور گفت: این عملیات با توجه به شرایط جاده و با پیشنهاد و اجرای این اداره و موافقت اداره کل راه و شهرسازی مازندران صورت می گیرد.
جاده چالوس -کرج ( کندوان ) یکی از پرتردد ترین محورهای شمال ایران محسوب می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر چالوس-کرج از22 تا24 فروردین بسته می شود در پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اعتدال]
[مشاهده در: www.etedaal.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن