تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت فرانسه و آلمان از وحدت اروپا در حل بحران پناهجویان


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا- سران فرانسه و آلمان وحدت و یکپارچگی کشورهای اروپایی در مواجهه با موضوع پناهجویان خواستار شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، منطقه "متز " Metz (شمال) فرانسه عصر دیروز (پنج شنبه) میزبان هجدمین نشست هیات وزیران فرانسه و آلمان بود.
"آنگلا مرکل " صدر اعظم آلمان و "فرانسوا اولاند" رییس جمهوری فرانسه قبل از برگزاری این نشست، جلسه ای با حضور "مانوئل والس " نخست وزیر فرانسه درباره بحران پناهجویان تشکیل دادند.
در این جلسه مرکل و اولاند، واکنش جمعی و اتحاد کشورهای اروپایی را برای حل بهتر بحران پناهجویان خواستار شدند.
"فرانسوا اولاند" با ابراز رضایت از همکاری فرانسه و آلمان گفت، هر دو کشور مصمم هستند اروپا در بهترین مسیر و موقعیت قرار گیرد.
"آنگلا مرکل " نیز به نوبه خود در واکنش به اظهارات برخی منتقدان از جمله والس درباره پذیرش پناهجویان خاطر نشان کرد، این اظهارات فقط با هدف تحریک دولت آلمان مطرح شده اند.
در میان اعضای اتحادیه اروپا، آلمان در سال 2015 بیش از یک میلیون پناهجو را پذیرش کرد و بیشترین سهم را در این زمینه به خود اختصاص داد.
[ مشاهده متن کامل خبر حمایت فرانسه و آلمان از وحدت اروپا در حل بحران پناهجویان در خبرگزاری آریا ]


جمعه ، ۲۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن