تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکومت وحدت ملی پس از ۲ سال دیگر مشروعیت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مقامات ارشد حزب «حرکت اسلامی ملت افغانستان» تاکید کردند که قرار داد حکومت وحدت ملی این کشور رو به پایان است و پس از دو سال دیگر مشروعیت ندارد.
به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم ، «سید محمد هادی هادی» رهبر حزب «حرکت اسلامی ملت افغانستان» اعلام کرد: دستاورد حکومت وحدت ملی به رهبری «محمد اشرف غنی» برای مردم افغانستان ناامنی و بی کاری بوده است.
وی خاطرنشان کرد: رهبران حکومت وحدت ملی با گذشت نزدیک به دو سال از آغاز بکار خود، نتوانسته اند تعهداتی که به مردم سپرده بودند، عملی کنند و این نشان از ضعف مدیریتی در این حکومت می باشد.
هادی هادی اذعان داشت: قرارداد حکومت وحدت ملی افغانستان در حال اتمام است و باید رهبران آن به دنبال اجرای تعهدات خود باشند.
رهبر حزب حرکت اسلامی ملت افغانستان تصریح کرد: با پایان قرار داد دو ساله حکومت وحدت ملی، دیگر این حکومت برای ادامه کار خود هیچ مشروعیتی ندارد.
این سخنان در حالی از سوی رهبر حزب اسلامی ملت افغانستان مطرح می شود که «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا نیز در این باره می گوید: با نزدیک شدن به پایان عمر حکومت وحدت ملی و وجود اختلافاتی در سطح مقامات ارشد آن، احتمال می رود که مقامات آمریکایی برای تعیین ضرب الاجلی به منظور تغییر در سیاست های امنیتی، سیاسی و اقتصادی حکومت افغانستان وارد کابل شود.
بر اساس گزارش ها، وزیر امور خارجه آمریکا در رأس یک هیئت اطلاعاتی و نظامی در تاریخ 9-10 ماه جاری میلادی به کابل سفر می کند.
ظاهرا یکی از اهداف سفر کری به کابل، بررسی عملکردهای قرارداد امنیتی کابل - واشنگتن خواهد بود.
[ مشاهده متن کامل خبر حکومت وحدت ملی پس از ۲ سال دیگر مشروعیت ندارد در خبرگزاری تسنیم ]

حکومت وحدت ملی پس از ۲ سال دیگر مشروعیت ندارد






جمعه ، ۲۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن