تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812956521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی میزان بازدهی بورس


واضح آرشیو وب فارسی:ایستانیوز: ایستانیوز:با توجه به متغیرهای اقتصادی ایجاد شده در اقتصاد به گفته یک فعال بازار سرمایه، امسال سال بسیار خوبی برای بورس خواهد بود و بورس تهران در صورت ادامه روند عادی و طبیعی می تواند در سال جاری از سایر بازارها پیشی بگیرد و بازدهی بیش از ۲۵ درصدی را نصیب همراهان خود کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علی نوروزی مدیر عامل یک شرکت پردازش اطلاعات مالی ، وضعیت بورس را مورد توجه قرار داد و در خصوص روند نزولی بازار سرمایه در سال جدید گفت: مشکل بازار سرمایه و افرادی که در آن فعال هستند این است که دید کوتاه مدتی دارند و درصددند تا در مدت بسیار کوتاه سودهای زیادی به دست آورند این در حالی است که بورس یک بازار میان مدت و بلند مدت بوده و باید با این دید در آن سرمایه گذاری شود.
وی نوسانات فعلی بورس را طبیعی دانست و عنوان کرد: با توجه به روند افزایشی بازار سرمایه در سال گذشته، روند نوسانی فعلی بورس بسیار طبیعی بوده و اگر اتفاقات عجیبی رخ ندهد بورس تهران روند بسیار مثبتی در سال جاری خواهد داشت و بازدهی مطلوبی نصیب سهامداران خواهد کرد.
نوروزی سال 1395 را سال بسیار خوبی برای بورس دانست و افزود: با توجه به متغیر های ایجاد شده در اقتصاد، امسال سال بسیار خوبی برای بورس خواهد بود و بورس تهران در عملکرد شش ماهه و یکساله قطعا مثبت خواهد بود، مگر اینکه اتفاقات دور از انتظار و عجیبی در این بازار رخ دهد.
این فعال بازار سرمایه اضافه کرد: بنابراین در صورتیکه روال عادی و طبیعی فعلی در بورس ادامه پیدا کند، به دلیل متغیر های اقتصادی ایجاد شده بهترین شرایط در این بازار فراهم شده و بازار سرمایه به عنوان یک بازار میان مدت و بلند مدت می تواند سودآوری مطلوبی داشته باشد. بنابراین می توان گفت که روند بورس در سال جاری مثبت خواهد بود و بازار سرمایه دیگر به دوران رکود خود در سال 1393 بر نمی گردد زیرا متغیر های اقتصادی بسیار متفاوت تر از سال های گذشته شده و امکان برگشتن روزهای منفی دور از ذهن است.
وی تصریح کرد: بنابراین با توجه به این شرایط می توان گفت بورس تهران می تواند در سال 1395 از سایر بازارها پیشی بگیرد به شرط این که فعالان بازار با صبر و حوصله و دید بنیادی و تحلیلی در این بازار فعالیت کنند تا بتواند بازدهی بسیار مناسبی از این بازار کسب کنند.
مدیر عامل یک شرکت پردازش اطلاعات مالی در خصوص ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیش بینی میزان بازدهی بورس در پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ]


جمعه ، ۲۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایستانیوز]
[مشاهده در: www.istanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن