تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمل اجساد فوت شدگان یک حادثه رانندگی با وانت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حمل اجساد فوت شدگان یک حادثه رانندگی با وانت استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - بر اثر برخورد یک دستگاه پژو405 با یک دستگاه تریلر در جاده گچساران -بهبهان 4 سرنشین خودرو پژو 405 بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند..

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،رئیس پلیس‌راه کهگیلویه‌وبویراحمد در این زمینه به خبرنگاران گفت: علت بروز این حادثه تجاوز به چپ از سمت راننده پژو بوده است.
منوچهر سیاهپور در ادامه به مشکل حمل اجساد افراد فوت شده در این حادثه اشاره کرد و گفت:یکی از مشکلاتی که در معابر برون شهری استان داریم بحث حمل و انتقال اجساد به شهر یا سردخانه‌ها است که متاسفانه دستگاه خاصی متولی این کار نیست.
سیاهپور بیان کرد: طبق آخرین دستورالعمل این وظیفه به آرامستان‌های وابسته به شهرداری‌ها محول شده که تکلیف بعضی شهرستان‌ها هنوز در این مورد مشخص نیست و مجبور به حمل اجساد با آمبولانس‌های شخصی یا برخی خودروهای شخصی هستند.
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه ‌و بویراحمد با بیان اینکه حمل اجساد با خودروهای شخصی وجهه خوبی برای استان ندارد، اظهار امیدواری کرد: مسئولان هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل تمهیداتی اندیشیده و دستگاه خاصی را ملزم به انتقال اجساد کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه حمل اجساد تصادفات برون‌شهری وظیفه اورژانس نیست، اظهار داشت: اورژانس تنها وظیفه حمل مجروحانی را دارد که نیاز به ارجاع به مراکز بالاتر برای درمان دارند.
پرویز یزدان‌پناه افزود: در صورتیکه بیمار در محل حادثه جان خود را از دست دهد، پیگیری حمل جنازه به‌عهده پزشکی قانونی و پلیس‌راه است.

کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - پلیس آگاهی - پلیس راهور -




پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 11:30:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن