تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش اعتراضات دانش آموزان در فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گسترش اعتراضات دانش آموزان در فرانسه


اعتراضات دانش آموزان و دانشجویان به اصلاحات قانون کار در فرانسه دوباره به خشونت کشیده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، شهرهای بزرگ فرانسه همچون پاریس، رِن، نانت و تولوز روزگذشته باردیگر صحنه اعتراض دانشجویان و دانش آموزان به قانون موسوم به الخمری بود.
گسترش اعتراضات دانش آموزان در فرانسه

خواسته اصلی تظاهرات کنندگان لغو کامل اصلاحات پیشنهادی دولت است. معترضان معتقدند اصلاحات قانون کار موجب می شود آنها پس از ورود به بازار کار، در موقعیت دشواری قرار بگیرند.
 این اعتراضات در شهرهای مختلف به خشونت کشیده شد.  عده ای از معترضان ، ریل های راه آهن ایستگاه رن را مسدود کردند و به مدت دو ساعت هیچ قطاری نتوانست حرکت کند.
گسترش اعتراضات دانش آموزان در فرانسه
در نهایت، نیروهای پلیس برای متفرق کردن این معترضان از گاز اشک آور استفاده کردند. تظاهرات کنندگان در منطقه پاریس نیز ورودی یک دبیرستان را مسدود کردند و عده ای از دانش آموزان سطل های زباله را به آتش کشیدند که به ساختمان این دبیرستان آسیب وارد کرد. معترضان در پاریس نیز به سمت نیروهای پلیس سنگ پرتاب کردند  که این حرکت آنان با واکنش نیروهای پلیس مواجه شد. در مجموع صد و سی تظاهرات کننده روزگذشته در پاریس دستگیر شدند.
 نمایندگان اصلی ترین سازمان های دانشجویی امروز با دولت فرانسه دیدار می کنند.
 


چهار شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن