تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820828278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایرلاین های ایرانی از آسمان عربستان استفاده نمی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرکل مراقبت پرواز شرکت‌ فرودگاه‌ها، به تصمیم شورای هواپیمایی عربستان واکنش نشان و داد و گفت: بعد از قطع روابط دیپلماتیک هیچ پروازی به عربستان نداشتیم.

به گزارش تراز ، ابراهیم مرادی در واکنش به تصمیم شورای هواپیمایی عربستان مبنی بر ممنوعیت پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به مقاصد و حریم این کشور گفت: از زمان قطع پروازهای حج عمره از سوی ایران و همچنین بعد از قطع روابط دیپلماتیک دو کشور هیچ پروازی بین ایران و عربستان انجام نشد.
 
مدیرکل مراقبت پرواز شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره پروازهای عبوری ایران از حریم عربستان یادآور شد: عربستان فقط در مسیر مقاصد کشورهای آفریقایی قرار دارد که ایرلاین‌های ایران پرواز مستقیم و برنامه‌ای به کشورهای آفریقایی نداشتند. درباره پروازهای خاص به مقصد آفریقا همچون سفرهای مقامات سیاسی کشور از مسیر جایگزین استفاده می‌شد.
 
روزنامه الریاض عربستان نوشت "شورای هواپیمایی عربستان در تصمیمی پرواز هواپیماهای شرکت ماهان به عربستان یا عبور از حریم هوایی این کشور را ممنوع اعلام کرده است."
 
در بیانیه این شورا آمده است: "در پی رصد عملکرد شرکت‌های حمل و نقل هوایی خارجی در عربستان، برخی اقدامات خلاف آیین‌نامه مربوط به ایمنی هواپیماهای بین‌المللی حاضر در عربستان از سوی شرکت خطوط هوایی ماهان ایر ایران مشخص گردید و نسبت به لغو مجوز این شرکت تصمیم‌گیری شد.

 هیچ شرکتی مجوز پرواز از آسمان عربستان نداشته است

رضا جعفرزاده مشاور رسانه اي رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با اعلام اين خبر گفت: نظر به خبر منتشر شده از خبرگزاري سعودي (واس) و نقل قول برخي از رسانه ها از آن خبرگزاري مبني بر لغو مجوز شركت هواپيمايي ماهان براي استفاده از حريم هوايي عربستان لازم است اذعان شود نه تنها ماهان كه هيچ شركت هواپيمايي ايراني اخيرا تقاضايي مبني بر دريافت مجوز پرواز از سازمان هواپيمايي كشوري عربستان براي استفاده از حريم هوايي و يا پرواز به اين كشور نداشته اند.

جعفرزاده با بيان اينكه مشخص نيست چنين اخباري با چه نياتي منتشر مي شود، گفت: شركت هواپيمايي ماهان بعد از قطع پروازهاي عمره هيچ درخواستي براي پرواز به عربستان و يا عبور از عربستان نداشته است.
 


منبع: باشگاه خبرنگاران







زمانبندی انتشار: 17 فروردين 1395 - 13:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن