تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوین با اقدام عملی در حال تبدیل شدن به مقصد گردشگری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار قزوین:
قزوین با اقدام عملی در حال تبدیل شدن به مقصد گردشگری است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3590435 - دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
استانها > قزوین

قزوین- شهردار قزوین گفت: با برگزاری جشنواره های ملی مانند اسباب بازی و جذب صدها هزار مسافر و بازدید کننده مقدمات تبدیل شدن قزوین به مقصد گردشگری فراهم شده است. به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه «پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان امروز و دیروز» ظهر دوشنبه با حضور مسعود نصرتی شهردار، اعضاء شورای اسلامی و مدیران شهری، روح‌الله بابایی ‌صالح نماینده منتخب مردم بویین‌ زهرا و بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد. مسعود نصرتی در این مراسم با تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری جشنواره اظهارداشت: درسالهای گذشته ایام عید شهر خاموش و خلوت بود و کسبه و بازار تعطیل بودند اما از زمان برگزاری جشنواره اسباب بازی شاهد ایجاد شور و نشاط در شهر و رونق اقتصادی هم هستیم. نصرتی اضافه کرد: اکنون با وجود ایجاد جذابیت‌هایی در داخل شهر و معرفی این جاذبه‌ها، شاهد حضور مردم و میهمانان و گردشگران در شهر قزوین و بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن هستیم.

وی افزود: همه امکانات موجود تبلیغی شامل ابربیلبرد استان، رسانه ملی و تبلیغات محیطی برای معرفی قابلیت های گردشگری استان و جشنواره اسباب بازی مورد استفاده قرار گرفت تا بتوانیم از این فرصت برای معرفی شهر تاریخی قزوین بهره بگیریم. شهردار قزوین تصریح کرد: شهرداری قزوین هر چند متولی گردشگری در استان نیست اما با وجود سرمایه‌ گذاری‌های کلان در این حوزه خود را صاحب حوزه گردشگری می داند و با دفاع از این اقدام، برای موفقیت این سرمایه ‌گذاری‌ها تمام توان خود را به کار خواهد گرفت. وی بیان کرد: سرمایه‌ گذاران بامشاهده موفقیت شهرداری قزوین رغبت بیشتری برای سرمایه‌ گذاری در شهر و استان قزوین پیدا کرده اند و پاینده روشنی در انتظار استان خواهد بود. شهردار قزوین اظهارداشت: جشنواره بازی و اسباب ‌بازی از ظرفیت‌های خوب جذب گردشگر به شمارمی‌رود و مدیریت شهری با تأکید استاندار، توجه به حوزه گردشگری را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است و با برگزاری این جشنواره، رتبه نخست بازدید کننده از آثار تاریخی قزوین به سرای سعدالسلطنه تعلق گرفته است.

نصرتی افزود: برگزاری این جشنواره موجب جذب گردشگر به شهر قزوین شده و در نهایت تعداد بازدیدکننده از دیگر آثار تاریخی را نیز افزایش داده است. وی یادآورشد: هدف مدیریت شهری رساندن استان قزوین به جایگاه مطلوب خود در حوزه گردشگری است که در این راستا قزوین می‌تواند در سال‌های آینده در ردیف ۵ استان برتر کشور در زمینه گردشگری قرار گیرد. شهردار قزوین بااشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب ‌بازی گفت: برپایی موزه ملل در جشنواره بازی و اسباب‌بازی از دستاوردهای این  حرکت بزرگ فرهنگی است و در شرایطی که در سالهای اول ما دنبال معرفی فرهنگ کشورهای مختلف از طریق ارائه اسباب ‌بازی‌ بودیم که در پنجمین دوره برگزاری این جشنواره این موضوع محقق شد. وی افزود: کلکسیونی از اسباب ‌بازی ۵۴ کشور در این جشنواره به نمایش گذاشته شد که این اسباب‌ بازی‌ها توسط فردی علاقه‌مند و در مدت ۲۵ سال جمع‌آوری ‌شده است. نصرتی بیان کرد: شهردار قزوین با تأکید بر ضرورت مناسب‌ سازی ورودی‌های شهر قزوین، ساخت توقفگاه و فضاهای مورد نیاز در بافت تاریخی شهر قزوین همچون ایستگاه دوچرخه گفت: با وجود به ثمر نشستن این پروژه‌ها می‌توان یک شهر متفاوت و ایده آل را برای شهروندان و گردشگران محقق کرد. نصرتی با بیان اینکه شهر قزوین با وجود آثار تاریخی و فرهنگی فاخر می‌تواند گردشگران بسیار زیادی را جذب کند، عنوان کرد: وقتی یک شهر با وجود یک رستوران می‌تواند جاذب گردشگر باشد شهر قزوین نیز با همدلی و همراهی در سال اقدام و عمل می‌تواند به نتایج بسیار بهتری دست یابد. پنجمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیرور و امروز از سوم تا ۱۲ فروردین ماه در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین برگزار شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن