تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812814127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان مستعد و بی بضاعت بورسیه تحصیلی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانش آموزان مستعد و بی بضاعت بورسیه تحصیلی می شوند مسئول امور اداری بنیاد کودک کرمانشاه از حمایت دانش آموزان مستعد تحصیلی بی بضاعت، زیر نظر بنیاد کودک استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دانش آموزان بی بضاعت و مستعد توسط بنیاد کودک شناسایی و بورسیه تحصیلی می شوند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ فروردين ساعت 10:58

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از کرمانشاه، بنیاد کودک استان کرمانشاه دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت به ویژه تک سرپرست زن را که از استعداد تحصیلی بالایی برخوردار هستند، با عنوان بورسیه تحصیلی مورد حمایت قرار می دهد.
پروانه کرمی مسئول امور اداری بنیاد کودک کرمانشاه در خصوص فعالیت های بنیاد کودک گفت: این بنیاد بعنوان یک سازمان مردم نهاد غیر انتفاعی و غیر سیاسی در 32 استان و شهرستان کشور زیر نظر دفتر مرکزی تهران مشغول به فعالیت می باشد .
وی افزود: کرمانشاه پیش از این دو استان کردستان و ایلام را نیز پوشش داده بود که هم اکنون در استان ایلام دفتر بنیاد کودک توسط یک خیر تاسیس شده است.
کرمی از مشارکت 300 خیر محلی و 217 کفیل در استان خبر داد و گفت: این تعداد خیر مربوط به استان کرمانشاه است و تعداد زیادی از خیرین خارج از کرمانشاه سرپرستی دانش آموزان بی بضاعت این استان را به عهده گرفته اند و یا کمک های مالی خود را به حساب دفتر استان واریز می کنند و در حال حاضر 400 دانش آموز کرمانشاهی تحت پوشش این بنیاد هستند.
وی از فعالیت 22 ساله این بنیاد در کشور خبر داد و گفت: دفتر بنیاد کودک استان کرمانشاه نیز از سال 82 فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.
مسئول امور اداری بنیاد کودک کرمانشاه در خصوص راه های شناسایی دانش آموزان مستعد بی بضاعت گفت: این نهاد از طریق استعلام از ارگان های معتبر مانند آموزش و پرورش و مدارس، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی استان دست به شناسایی دانش آموزان مستعد تحصیلی با توان مالی کم می زند و آنها را تحت حمایت این بنیاد بورسه تحصیلی می کند.
وی ، مراجعه به دفتر بنیاد از طریق خود افراد را از دیگر راه های عضویت این بنیاد دانست و گفت: افراد واجد شرایط می توانند به آدرس پارکینگ شهرداری، مجتمع پزشکی تجاری اجلالیه طبقه چهارم واحد 9 دفتر بنیاد کودک مراجعه کرده و متقاضی عضویت در این بنیاد شوند و پس از استعلام تحت حمایت این بنیاد قرار می گیرند .
زنان سرپرست خانوار در دوره های تاب آوری بنیاد کودک شرکت کردند
کرمی همچنین از برگزاری دوره های تاب آوری برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد کودک خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از دوم آبان ماه سال گذشته لغایت 24 اسفند ماه و بصورت هفتگی برگزار شد و محمد رضا مقدسی فرهنگی شاغل در ناحیه یک و دارای مدرک دانشگاهی در رشته تاب آوری مدرس این دوره بود.
وی برگزاری این دوره ها را برای زنان سرپرست خانوار بسیار مفید دانست و گفت: این دوره ها برای برخورد بهتر زنان سرپرست خانوداه با فرزندانشان و همچنین رویارویی با مشکلات موجود بر سر راه بسیار موثر ارزیابی شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن