تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820089084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ مشكوك دختر شيشه‌اي بررسي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرگ مشكوك دختر شيشه‌اي بررسي مي‌شود
مرگ مشكوك دختري كه بعد از مصرف شيشه در خانه پسر مورد علاقه‌اش به كام مرگ رفت، بررسي مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 10 و 30 دقيقه صبح روز نهم فروردين‌ماه بود كه قاضي مديرروستا، بازپرس ويژه قتل از مرگ مشكوك دختري جوان در بيمارستان ابن‌سينا با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. بررسي اوراق هويتي وي نشان داد كه دختر 24 ساله مژگان نام دارد. يكي از كاركنان بيمارستان گفت: ساعتي قبل يك دستگاه خودروي پرشيا مقابل بيمارستان توقف كرد. راننده كه پسر جواني بود براي انتقال اين دختر از امدادگران درخواست كمك كرد. امدادگران هم دختر را با برانكارد به داخل بيمارستان منتقل كردند. همان لحظه پسر جوان پشت فرمان خودرو نشست و از محل دور شد. راننده هنگام حركت كيف زنانه را كه اوراق هويتي مژگان داخلش بود، از پنجره به بيرون انداخت.
بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، كارآگاهان با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته بيمارستان، مالك پرشيا را كه زن ميانسالي بود، شناسايي كردند. اين زن به پليس گفت: كه هنگام حادثه خودرو در اختيار پسر 30 ساله‌اش بهزاد بود. دو روز بعد از وقوع حادثه بود كه بهزاد خود را تسليم پليس كرد. او در شرح ماجرا گفت: چند ماه قبل با مژگان كه در همسايگي ما زندگي مي‌كرد، آشنا شدم. پدر و مادرش مدتي قبل فوت شده بودند و او همراه خواهرش زندگي مي‌كرد. مدتي كه از آشنايي ما گذشت به هم علاقه‌مند شديم. مژگان به مصرف شيشه اعتياد داشت.
 روز قبل از حادثه با او قرار داشتم. ما دو نفر براي تفريح به قهوه‌خانه‌اي در حوالي احمدآباد مستوفي رفتيم و تا ساعت 23 و 30 دقيقه در آنجا بوديم و قليان كشيديم. پس از آن سوار خودرو من شديم و تا ساعت يك بامداد در خيابان دور دور كرديم تا اينكه او را به خانه‌مان بردم. از آنجايي كه نمي‌خواستم مادرم متوجه او شود، او را به انباري خانه بردم و مژگان آنجا شيشه كشيد. بعد از مصرف شيشه حالش بد شد و تصميم گرفت تا همان جا استراحت كند. ترسيدم كه خانواده‌ام از حضور او با خبر شوند، به خاطر همين او را به راه‌پله‌اي كه به پشت بام ختم مي‌شد، بردم. خودم به اتاقم رفتم و خوابيدم تا اينكه ساعت 10 صبح متوجه شدم مژگان چند بار با تلفن همراهم تماس گرفته است. بعد از آن به سرعت خودم را به محل استراحت او رساندم كه مشاهده كردم مژگان حالش بد شده و از دماغش خون آمده است. ترسيدم و او را به بيمارستان ابن سينا منتقل كردم. البته خودم وارد بيمارستان نشدم. وقتي امدادگران او را روي برانكارد گذاشتند، از محل فرار كردم تا اينكه مأموران من را بازداشت كردند. وي در پايان گفت: مژگان به خاطر مشكلات خانوادگي كه داشت چندين بار دست به خودكشي زد و روز حادثه هم قرص مصرف كرده بود كه احتمال مي‌دهم مصرف قرص او را كشته است.
 از سوي ديگر خواهر مژگان در تحقيقات پليسي در ادعايي گفت: من از بهزاد شكايت دارم و احتمال مي‌دهم او در مرگ خواهرم دست داشته است. وي گفت: مدتي است كه بهزاد با خواهرم ارتباط دارد. او خواهرم را تهديد مي‌كرد تا مواد مصرف كند و به زور به او قرص مي‌داد تا هميشه با او باشد.
 بهزاد به خواهرم گفته بود اگر مواد مصرف نكند، عكس و فيلم‌هاي خصوصي كه از او در اختيار دارد در فضاي مجازي منتشر مي‌كند به همين دليل من از بهزاد شكايت دارم. با طرح اين شكايت، بهزاد به دستور قاضي مدير روستا براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفت.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از بهزاد در اداره دهم پليس آگاهي تهران در جريان است.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن