تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820812140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در مدارس ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: رئیس اداره کتابخانه های عمومی ارومیه گفت: جلسات نقد و بررسی کتاب در مدارس با حضور نوجوانان برگزار شود.
عفت آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: باید از همه ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای سوق دادن اقشار مختلف مردم به سمت کتاب خوانی استفاده حداکثری به عمل آورد تا اینکه نوجوانان به این امر تشویق شوند.
وی در ادامه سخنان خود ضمن اینکه از سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی و ادارات شهرستان ها، دبیران مدارس و مربیان پرورشی برای سوق دادن دانش آموزان به این سمت و سو قدردانی کرد، افزود: اقدامات مثبت و سازنده زیادی در این زمینه انجام گرفته است.
این مسئول تشکیل برخی کلاس ها مانند ادبیات، انشاء، تاریخ و ... در کتابخانه های مدارس و استفاده از این مکان به عنوان کارگاه آموزشی درس مذکور را پیشنهاد داد و گفت: این سری اقدامات ابتکاری تا اندازه زیادی به اهمیت و اعتبار کتابخانه ها می افزاید.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی ارومیه با اظهار اینکه به کار بستن راه کارهای ابتکاری و توام با خلاقیت تا اندازه زیادی در بین نسل جدید و دانش آموزان مدارس اعم از دختران و پسران انگیزه مطالعه ایجاد می کند، اضافه کرد: در این صورت دانش آموزان از امکانات کتابخانه ها بیشتر استفاده می کنند.
وی همچنین با بیان اینکه تشکیل کتابخانه کلاسی و تجهیز آن به کتب مناسب با سن، ذوق و نیاز دانش آموزان به طور قطع آنها را برای مطالعه بیش از پیش ترغیب می کند، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر به عنوان مثال معلم های دروس مختلف هنگام تدریس می توانند از کتاب استفاده کنند.
آقازاده با اظهار اینکه این سری اقدامات تا اندازه زیادی بر علاقه و رغبت دانش آموزان به مطالعه خواهد افزود، بیان داشت: باید اقدامات ابتکاری و توام با خلاقیت را طراحی کرده و به مرحله اجرا گذاشته شود تا اثر مورد انتظار ایجاد شود.
این مسئول فرا رسیدن سال نو را به اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی همین طور آذربایجان غربی تبریک گفت، همچنین به نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی ارومیه در بخش پایانی سخنان خود با ...
[ مشاهده متن کامل خبر لزوم برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در مدارس ارومیه در خبرگزاری فارس ]


دوشنبه ، ۱۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن