تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرو رفتن میلگرد در جمجمه کارگر جوان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: فرو رفتن میلگرد در جمجمه کارگر جوان
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فرو رفتن میلگرد به جمجمه کارگری جوان خبر داد.


سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت 12:24 امروز از یکی از بیمارستان‌های شمال تهران با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک شد که با توجه به گزارش اولیه، عوامل دو ایستگاه به محل بیمارستان اعزام شدند.


وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند که میلگردی از قسمت فوقانی جمجمه وارد سر یک کارگر جوان شده و تا زیر گونه‌اش پیش رفته، اما گونه را سوراخ نکرده و در زیر پوست برآمدگی آن احساس می‌شد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آغاز عملیات آتش‌نشانان ادامه داد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص در اتاق عمل اضافه میلگرد را بریده و این جوان در حالی که بیهوش شده بود برای عمل جراحی، در اتاق عمل ماند و آتش‌نشانان محل را ترک کردند.


ملکی درباره علت این حادثه گفت: آتش‌نشانان در محل حادثه حضور نداشتند؛ اما طبق گفته افراد حاضر در اتاق عمل این کارگر حین کار دچار این حادثه شده است.


به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، تا زمانی که آتش‌نشانان در اتاق عمل حضور داشتند، این کارگر زنده اما بیهوش بود.


تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - 03 April 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن