تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهم کردن شرایط مناسب برای دانش آموزان روزه دار در فصل امتحانات


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: اسفندیار چهاربند گفت: در تلاشیم دانش آموزان به خصوص دانش آموزان متوسطه که مکلف به روزه داری هستند شرایط مناسبی در ایام امتحانات داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما گفت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و  پرورش در سال 95 چهار محور اصلی برای فعالیت آموزش و پرورش شهر تهران در نظر گرفته شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: معلمان پرچمدار تعلیم و تربیت اند و اولین محور این فعالیت ها پشتیبانی از معلمین است.
وی ادامه داد: به همین دلیل الزامات پشتیبانی از معلم به لحاظ معنوی، معیشتی و شغلی فراهم و ظرفیت لازم برای این مهم در نظر گرفته شده است.
چهاربند افزود: محور دوم مقاوم سازی فرهنگی است تا نسلی فرهیخته داشته باشیم که در جهت اقتصاد مقاومتی گام بردارد و برنامه های گسترده ای برای مقاوم سازی فرهنگی مدارس داریم.
وی با بیان اینکه محور سوم مشارکت بیشتر مردم در آموزش و پرورش است گفت: آموزش و پرورش نهادی است که از دیرباز توسط مردم اداره شده است و در سال 95 در تلاشیم این مشارکت در مدارس دولتی و غیردولتی با رعایت مصالح دانش آموزان ادامه یابد.
چهاربند افزود: کیفیت بخشی در آموزش و پرورش با هدف کاربردی کردن علوم به خصوص در دوره ابتدایی از مهمترین برنامه های ما در سال جاری ...
[ مشاهده متن کامل خبر فراهم کردن شرایط مناسب برای دانش آموزان روزه دار در فصل امتحانات در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن