تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ربات ها در رزمایش موشکی روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، در رزمایش موشک های راهبردی قاره پیمای این کشور برای نخستین بار از روبات ها استفاده شد.
به گزارش صابرنیوز ، در گزارش وزارت دفاع روسیه خاطرنشان شده است: ویژگی رزمایش کنونی موشک های راهبردی قاره پیمای این کشور استفاده از پیچیده ترین سیستم های روباتی برای مقابله با گروه های خرابکار است.
رزمایش نیروی موشک های راهبردی روسیه با شرکت روبات ها و چهار هزار نیروی نظامی و حدود 400 قبضه تسلیحات و سامانه های موشک های قاره پیمای بالستیکی این کشور در استان ایرکوتسک در منطقه سیبری در حال برگزاری است.
این رزمایش در لشگر نیروی موشک های راهبردی در ایرکوتسک آغاز شده و روبات ها در مرکز مدیریت مقابله با اقدامات خرابکارانه مشغول بکار شده اند.
مجموعه روباتی برای شناسایی، کشف و نابود سازی اهداف ثابت و متحرک، حمایت آتشی یگان ها و نگهبانی و حفاظت از تاسیسات مهم در ترکیب سیستم های خودکار حفاظت و حراست بکار گرفته می شوند.
مجموعه روباتی به ایستگاه های اپتیک ـ الکترونیکی و ایستگاه های رادار برای شناسایی مجهز است و قادر به اجرای عملیات نظامی شبانه بدون نشان دادن خود و نیز امکان نشانه گیری اسلحه، رهگیری هدف و اصابت به آن به صورت خودکار و نیمه خودکار برخوردار است.
در چارچوب این رزمایش، واحدهای ...
[ مشاهده متن کامل خبر استفاده از ربات ها در رزمایش موشکی روسیه در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن