تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816253319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین خبرها از جاده های کشور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آخرین خبرها از جاده های کشور


پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج-چالوس به سمت مرزن آباد را از ساعت ۱۲ تا ۱۶ امروز ممنوع اعلام کرد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس اعلام پلیس راهور کشور، از ساعت 16 امروز نیز تا 3 بامداد فردا محور کرج - چالوس از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود. تردد وسائل نقلیه امروز از ساعت 13 تا 15 از رودهن به آب اسک ممنوع و از ساعت 15 امروز تا 2 بامداد فردا از آب اسک تا رودهن یک طرفه خواهد بود. رئیس پلیس راهور هم در گفتگو با شبکه خبر از کاهش 4 درصدی تصادفات نوروزی خبر داد و گفت: 44 درصد تصادفات منجر به فوت یا جرح از نوع واژگونی بود که بخشی ناشی از لغزندگی و بخشی ناشی از خستگی بود.
سردار مهری گفت: براساس آماری که تا دیروز تهیه شده است، ترددها در نوروز امسال در مقایسه با نوروز 94 حدود 10 درصد افزایش یافته است. رئیس پلیس راهور ناجا افزود: طرح نظارتی پلیس تا فردا 15 فروردین ادامه خواهد داشت. جانشین نیروی انتظامی هم در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک راهور در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه در نوروز شاهد تصادفات و کشته‌های رانندگی بوده ایم اما امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تصادفات هستیم.
سردار مومنی با تشکر از همکاری خوب مردم در سفرهای نوروزی افزود: رانندگان نسبت به نوروز سال گذشته دو کیلومتر سرعت خود را کاهش دادند.
سردار مومنی همچنین از رسانه ملی بخاطر همکاری خوب و پرتلاش تشکر کرد.
جانشین ناجا افزود: یکی از رویکردهای امسال توسعه، کنترل هوشمند و کنترل الکترونیکی جاده هاست. وی افزود: ‌درحال حاضر 2300 دوربین ثبت تخلف در کشور وجود دارد که 710 دوربین در جاده ها تعبیه شده است.
سردار مومنی از دولت و مجلس خواست تا در زمینه افزایش دوربین ها کمک کنند زیرا هر جا که دوربین نصب شده باشد شاهد کاهش تخلفات هستیم.
وی گفت:‌ سرمایه گذاری در بخش هوشمند سازی موجب می شود تا میزان تصادفات کاهش یابد و همین موضوع در حقیقت بازگشت چند برابری سرمایه به کشور است.
سردار مومنی با بیان اینکه براساس آمار، بیشترین تصادف مربوط به خودروی پراید بوده است افزود:‌ باید تلاش کنیم که ایمنی این خودرو به صورت واقعی و عملی افزایش پیدا کند نه با کاغذ و برگه.
وی با بیان اینکه باید نظارت در بخش ساخت خودرو افزایش و سختگیرانه باشد افزود: نظارت کننده و تولید کننده نباید یکی باشد گرچه دانش ارتقاء‌ ایمنی خودرو در کشور وجود دارد اما در حال حاضر ایمنی خودروها در کشور مطلوب نیست. نجات 800 مسافر که در محور بجنورد به اسفراین امدادگران هلال احمر شامگاه جمعه به بیش از 800 مسافر که در محور بجنورد به اسفراین در خراسان شمالی  گرفتار کولاک شده بودند امدادرسانی کردند. بارش برف دیروز ساکنان برخی شهرها و روستاها در استان های آذربایجان‌ شرقی، اردبیل، همدان و مازندران را غافلگیر کرد.  برف راه ارتباطی 35 روستان در استان قزوین مسدود کرد. ارتفاع  برف در محور اسالم ـ خلخال به بیش از 40 سانتیمتر رسید. برف ارتفاعات و بخشی از شمال بروجرد در استان لرستان را نیز سفید پوش کرد. بارش باران در آمل، بابل، سوادکوه، فریدون کنار، نوشهرو نور در استان مازندران موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه های فصلی، و آبگرفتگی برخی منازل مسکونی شد. سیل همچنین به برخی راه های ارتباطی و زمین های کشاورزی در استان خسارت زد. برق بخش کجور نوشهر هم که به علت بارش 50 سانتیمتری برف قطع شده بود ، وصل شد و راه های منطقه هم باز شده است. سیل همچنین موجب رانش زمین در منطقه چمستان شد.  به پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز شاهد افزایش دمای هوای در بیشتر نقاط کشور خواهیم بود.
 


شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن