تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802514878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی یعنی نه تسلیم و نه تحریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اقتصاد مقاومتی یعنی نه تسلیم و نه تحریم


امام جمعه موقت تهران اعلام کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی نه تسلیم و نه تحریم؛ یعنی ‌ما استعداد و طرح اقتصادی داریم و وابسته به شرق و غرب نیستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه های دوم نماز به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در میان مسائل مختلف، دست روی اقتصاد گذاشته اند چراکه آنچه امروزه اسلحه موثری  برای دشمن به نظر رسیده این است که خواسته با تحریم، ایران را فلج و مردم را از کرده خود پشیمان کند تا بگویند ما نباید انقلاب می کردیم.

وی افزود: این القا، القای شیطان بزرگ است و شیطان‌های کوچکی هم در داخل کشور دامن می زنند که ما بر سر دوراهی هستیم؛ یا تسلیم یا تحریم.

امام جمعه موقت تهران گفت: در مسئله تسلیم هم، اینها به مقدار کم قانع نمی شوند و اگر تسلیم شدید باید تا آخر تسلیم شوید و هرچه دارید باید بدهید چراکه آن‌ها می خواهند همه چیز را بگیرند و نمی خواهند چیزی برای شما باقی بماند.

صدیقی گفت: اما رهبر معظم انقلاب، راه سومی را به نام اقتصاد مقاومتی ارائه کردند و اقتصاد مقاومتی یعنی نه تسلیم و نه تحریم؛ یعنی ‌ما استعداد و طرح اقتصادی داریم و وابسته به شرق و غرب نیستیم.

وی افزود: ما نمی خواهیم با دنیا قطع رابطه کنیم، فقط این دولت نیست که می خواهد با دنیا پیمان جدیدی ببندد بلکه انقلاب ما از اول با هیچ جا جنگ نداشت‌ و ما راه مستقل خودمان را می رویم.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا خودش شیطنت و ددمنشی و ‌حرکت تهاجمی دارد و حرکت مستقل ما را بر نمی تابد،‌ ارتباط سیاسی و اقتصادی ما با همه کشورها برقرار است ولی دشمن با مسئله اقتصاد می خواهد ایران را تحت فشار قرار دهد.

وی افزود: چه بسا بعضی از مسئولان که با آنها همفکر هستند و این باور را دارند که باید زیر یوغ کافر زندگی کرد، به آیات خداوند توجه نکرده اند و بعضی ها که می گویند فرداها،‌ فردای گفتمان است نه موشک، ‌هم در مسئله دفاعی، آیات را نخوانده اند.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان ما را در مسائلی که متوقف می کنند خودشان متوقف نیستند بلکه به سرعت پیش می روند.

وی افزود:‌ وقتی ما در عرصه هسته ای، محدودیت را پذیرفتیم  آن‌ها با سرعت پیش می روند و ما را جا می گذارند،‌ در مسئله سلاحهای دفاعی هم همین گونه است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: شما باید نیرومند شوید و امکانات دفاعی در حدی باشد که نه تنها در جنگ پیروز شوید بلکه باید به قدری کافی باشد که دشمنان جرات جنگ با شما را نداشته باشند،‌ اسلام و قرآن می خواهد مسلمان را به قدری مقتدر و قوی بار بیاورد که ریشه جنگ را بخشکاند.

وی افزود: دشمن شما،‌ دشمن خدا است و حدی ندارد، ملاحظه هیچ چیز را نمی کند و این قراردادها برای آنها اعتباری ندارد لذا شما باید آماده و سنگرنشین باشید.

صدیقی گفت: برخی ها چرا این آیات را نخوانده حرفهایی می زنند که افکار را مشوش می کنند ؟ نمیدانم چه موجی را می خواهند ایجاد کنند از طرفی ما به حکم قرآن در مسائل  دفاعی باید در حدی باشیم که دشمن قدرت حمله و جرات جنگ با ما را نداشته باشد.

وی با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب درباره  مسائل فرهنگی افزود:‌ نمی دانید در دبیرستانها و برخی دانشگاهها چه خبر است و دشمن چه برنامه های خطرناکی برای جوانهای ما طرح کرده است.
خطیب جمعه تهران در خطبه اول نماز جمعه، گفت: 12 فروردین نیز روز تولد پدیده جدید الهی و تحقق اراده خدا مبنی بر حکومت صالحان با انتخاب مردم به رهبری امام خمینی (ره) بود.

صدیقی با دعوت مردم به تقوای الهی و شناخت وظیفه و تکلیف و ارتباط ابعاد زندگی با ذات ربوبی و یاد خدا گفت: شدیدترین گناه گناهی است که فرد آن را گناه نداند زیرا گناه، ناراضی کردن خالق است و کوچک و بزرگ ندارد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه باید همواره خداوند متعادل را ناظر بر اعمال خود بدانیم افزود: ایام ولادت قطب دایره نبوت و ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه بانوان عالم و همه انسان ها و مسلمانان تبریک می گویم.

وی گفت: 12 فروردین نیز روز تولد پدیده جدید الهی و تحقق اراده خدا مبنی بر حکومت صالحان با انتخاب مردم به رهبری امام خمینی (ره) بود.

صدیقی افزود: در این روز بی سابقه ترین حضور مردم در طول تاریخ با رای 98،9 درصدی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه تصمیمات فردی امام خمینی (ره) نورانی و الهی بود گفت: اما در جاهایی که برخی تلاش کردند بر نظرات امام تاثیر بگذارند بعدها مشکل ایجاد شد.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با آگاهی خود پای صندوق ها آمدند و نظام جمهوری اسلامی یعنی نظام مردم سالاری در چارچوب قوانین الهی مستقر شد.

صدیقی افزود: دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، هنوز تا جایی که شهدای ما انتظار دارند فاصله دارند.

وی افزود: اقتصاد ما باید حلال باشد و مسئولان اداره کشور باید امین خدا و مردم و پاک دست باشند و کار حرام انجام نشود و در مسایل سیاسی هم آنچه مد نظر ولی فقیه و قانون اساسی است باید تبعیت شود.


جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن