تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820784814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ضربه پذیری اقتصاد با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اکونومیست: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را موجب کاهش ضربه پذیری اقتصاد کشور در آینده دانست.
ایران اکونومیست -داود دانش جعفری گفت: برای نتیجه گیری در حوزه اقتصاد باید سیاست ها به خوبی ارائه شود و استمرار یابد، روح کلی این سیاست ها بر راهکارهای مقاوم سازی اقتصاد مبتنی است؛ به گونه ای که تحت تاثیر نوسانات مقطعی قرار نگیریم.
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی (ره) از جمله جهت گیری های اقتصاد مقاومتی را تجدید نظر در سیاست های پیشین خواند و تصریح کرد: اقتصاد در سال های گذشته از دو ناحیه آسیب دید، یکی مربوط به سیاست های نامناسب اقتصادی در کشور بود که به افزایش نرخ تورم منجر شد و برخی سیاست ها نیز اثر خوبی در اقتصاد نداشت.
وی خاطرنشان کرد: بخش دیگر در مورد تحریم هاست؛ اقتصاد ایران در گذشته دائما در معرض جنگ اقتصادی بوده است و باید در برابر فشارهای این جنگ اقتصادی مصون شود.
دانش جعفری با انتقاد از وابستگی به درآمدهای نفتی اظهار داشت: هرگاه درآمدهای نفتی کاهش می یابد، طبیعتا به اقتصاد کشور ضربه وارد می شود، یکی از راهکارها این است که صادرات غیرنفتی تا حدی افزایش یابد که نیاز به درآمد نفتی کم شود.
وی پرهیز از واردات غیرضروری را در کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی موثر دانست و ...
[ مشاهده متن کامل خبر کاهش ضربه پذیری اقتصاد با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در پایگاه خبری ایران اکونومیست ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اکونومیست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن