تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821007412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وكلا و معترضين سياسي وارد اسلام آباد شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وكلا و معترضين سياسي وارد اسلام آباد شدند
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: تعداد زيادي از وكلا و فعالان سياسي پاكستان براي ابراز اعتراض به وضع وكلا و بازگرداندن آنها به وضع عادي خود، پس از تظاهرات خود در مولتان وارد اسلام آباد، پايتخت اين كشور شدند.
به گزارش روز جمعه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز" به نقل از خبرگزاري شين هوا، كاروان وكلا از بخش هاي مختلف پاكستان در ابتدا در خارج از ساختمان مجلس تجمع كردند و پس از آن احزاب سياسي فعال نيز به جمع آنها پيوستند.
اين خبر مي افزايد، به علاوه دولت پاكستان كاملا جاده هايي را كه به سمت ساختمان مجلس اين كشور منتهي مي شد را مسدود كرد و ماموران پليس نيز در ورودي مسير اسلام آباد مستقر شده اند.
دولت پاكستان و نمايندگان مجمع قانوني روز گذشته، يك توافقنامه 20 بندي را براي حفظ قانون و نظم در اسلام آباد، مركز فدرال حفظ كنند.
هزاران تن از وكلاي پاكستاني با راهپيمايي از لاهور تا اسلام آباد و با برگزاري تحصني بزرگ مقابل ساختمان پارلمان اين كشور، در نظر دارند، بازگشت قضات معزول و بركناري "پرويز مشرف" را خواستار شوند.
روز گذشته، حزب مسلم ليگ شاخه نواز شريف از بابت اينكه وكلا مجبورند براي بازگشت به شغل اوليه خود، تظاهرات كنند اظهار تاسف كرد.
افتخار محمد چودري، رئيس معزول ديوان عالي پاكستان، هدايت اين تظاهرات را برعهده دارد و نظام قضايي مستقل را براي اجراي دموكراسي در پاكستان لازم دانست.
"منيرملك " يكي از وكلاي ارشد مخالف مشرف روز گذشته در لاهور اعلام كرد كه تلاش وكلا براي انتصاب مجدد قضات بركنار شده وارد مرحله اي جديدي شده و اميدواريم با حمايت جامعه مدني و احزاب سياسي، قضات معزول به مشاغل قبلي خود بازگردند.
"محمد نواز شريف" رهبر شاخه نواز مسلم ليگ كه گفته شده براي درمان همسرش به لندن رفته، متعهد شده به راهپيمايي طولاني وكلا و فعالان سياسي بپيوندد.
تعدادي ازاحزاب مخالف سياسي، نويسندگان، افسران بازنشسته، دانشجويان و فعالان حقوق بشر نيز در اين تظاهرات شركت خواهند كرد./120
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن