تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798922019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار بشار اسد از خسارت جنگ سوریه/درخواست مشاور روحانی از اوباما/ اگر دوباره احمدی‌نژاد رأی آورد تعجب نکنید!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آمار بشار اسد از خسارت جنگ سوریه/درخواست مشاور روحانی از اوباما/ اگر دوباره احمدی‌نژاد رأی آورد تعجب نکنید!
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: رویترز بیانات رهبر انقلاب را تحریف کرد؛دولت قبل باعث ناکامی اصولگرایان شد؛برنامه اصلاح‌طلبان برای حضور در مجلس دهم آماده است و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ - 30 March 2016


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.


در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.



شکایت پله از سامسونگ


پله ،فوتبالیست افسانه ای برزیلی علیه شرکت الکترونیکی سامسونگ شکایت و درخواست غرامت به میزان 30 میلیون دلار مطرح کرده و تاکید می کند که شرکت به شکلی نامناسب از تصویر فردی شبیه به او در تبلیغات استفاده کرده است.به گزارش اسپوتنیک،  بر طبق این شکایت که این ماه به دادگاه فدرال شیکاگو ارائه شده است ، سامسونگ پس از فسخ مذاکرات در سال 2013 برای استفاده از تصویر پله ،در ماه اکتبر سال گذشته در تبلیغات تلویزیون های فرکانس بالای خود از چهره ی این ورزشکار استفاده کرده است.در این اطلاعیه آمده است ، علی رغم اینکه در تبلیغات نام پله ذکر نمی شود ، از تصویر مردی استفاده شده است، که شباهت زیادی به این ستاره فوتبال دارد و همچنین عکس کوچکی از فوتبالیست با ضربه مشهورش یعنی " حرکت قیچی " به چشم می خورد.


آمار اسد از خسارت جنگ سوریه 


«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه اعلام کرد جنگ این کشور حدود 200 میلیارد دلار خسارت به همراه داشته است.اسد در بخش دوم مصاحبه با «اسپوتنیک» روسیه ضمن اعلام اینکه برای بازسازی سوریه بیشتر بر کمک کشورهای دوست حساب ‌می‌شود؛ پیش‌بینی کرد که برای این منظور بر حمایت ایران، چین و روسیه تکیه شود.وی تاکید کرد اصلاح زیرساخت‌های اساسی سوریه وقت بسیار زیادی خواهد بُرد.اسد تصریح کرد: مساله تشکیل حکومت جدید می تواند در مذاکرات ژنو حل شود و این حکومت باید شامل معارضان، ائتلاف‌های مستقل و وفاداران (به نظام) باشد.رئیس‌جمهوری سوریه گفت: حتی اگر وضعیت امنیتی ثبات پیدا کند باز هم به حضور نظامی روسیه نیاز داریم.



رویترز بیانات رهبر معظم انقلاب را تحریف کرد


رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دیدار جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام بیانات بسیار مهمی در رابطه با موضوعاتی مانند توان موشکی کشور، دیپلماسی، مذاکره و اقتصاد مقاومتی ایراد فرمودند.ایشان در بخشی از فرمایشات خود گفتند: جمهوری اسلامی باید از همه ابزارها استفاده کند. بنده با گفت وگوی سیاسی مخالف نیستم، البته نه با همه؛ در سطح مسائل جهانی با گفت وگوی سیاسی موافقم؛ امروز هم روزگار موشک است و هم مذاکره.رهبر انقلاب در بخش دیگری از بیانات با تأکید مجدد بر موافقت خود با ابزار دیپلماسی و مذاکره سیاسی به جز چند استثنا، فرمودند: طوری تبلیغ نکنند که انگار با گفت وگو مخالفیم، ما می گوییم باید قوی و هوشیار مذاکره کرد تا سرمان کلاه نرود.اما بلافاصله بعد از این سخنان رهبر معظم انقلاب خبرگزاری رویترز با زیر پا گذاشتن اصول حرفه ای رسانه ای بیانات ایشان را به گونه ای دیگر و بصورتی تحریف شده بر روی خروجی خود قرار داد.این خبرگزاری در صفحه اصلی اش نوشت: (آیت الله) خامنه ای می گوید کلید (راهبرد) آینده ایران موشک است نه مذاکره.خبرگزاری رویترز این جمله کذب را دقایقی پس از نشر بیانات رهبر معظم انقلاب ، منتشر کرد که مغایر با اصل انتشار صحیح اخبار در رسانه ها است. این خبر در ایرنا منتشر شده است.


درخواست حسام الدین آشنا از اوباما 


مشاور فرهنگی رئیس جمهور در پست توئیتری از رییس جمهور آمریکا خواست  تا به جنگ سرد پایان دهد. "حسام آشنا" در صفحه توئیترش نوشت: « آقای اوباما (قبل از نوامبر) آخرین بقایای جنگ سرد را نه فقط در کوبا که در خاورمیانه نیز پایان دهید.»


ترامپ: من دیگر جمهوری‌خواه نیستم


دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اظهارت جنجالی جدیدی گفت که که تعهدی به حزب جمهوری‌خواه ندارد.دونالد ترامپ، شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه سی.ان.ان گفت کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه «رفتار ناعادلانه‌ای» با وی داشته است و به همین دلیل «به تعهدی که در ماه سپتامبر (شهریور 1394) امضاء کرده‌ام بود، وفادار نیستم.»بنا به این گزارش، در حالی که پیشتر ترامپ به مخالفت اعضای ارشد حزب جمهوری‌خواه با نامزدی‌اش هشدار داده بود، اما این برای نخستین بار است که صراحتا تعلق حزبی خود را انکار می‌کند.ترامپ همچنین در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو به ناتو پرداخت و گفت که این سازمان کاملا «منسوخ» شده است چرا که «توانایی لازم برای مقابله با تروریسم را ندارد.»وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای مقابله با گسترش سلاح‌های هسته‌ای دارد، گفت: «گسترش سلاح‌های هسته‌ای؟ این موضوعی است که به هر حال در جهان رخ خواهد داد.»


اگر دوباره احمدی‌نژاد رأی آورد تعجب نکنید!


حجت الاسلام محمدرضا زائری روزنامه‌نگار و کارشناس مسائل فرهنگی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتقاد از رویکرد اشرافی هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی پرداخت و از رئیس جمهور خواست سرنوشت رئیس دولت سازندگی را مایه عبرت خویش قرار دهد.


او در این پست اینستاگرامی نوشت:37 سال پیش در 12 فروردین ماه مردم با برچیدن تومار شاهنشاهی به‌نفع روحیه و رفتار ضدطاغوتی رأی دادند. دوران سلطنت پایان یافت و روزگار جمهوری اسلامی آغاز شد. اما انگار بعضی هنوز پایان آن دوره را باور نکرده و فکر می‌کنند که پادشاهی به‌جای پادشاهی نشسته و مثلاً سلسله هاشمیه و روحانیه به‌جای پهلویه و قاجاریه آمده است!اوایل انقلاب برخی به‌شوخی می‌گفتند دیگر اثر جاودان فردوسی را باید امام‌نامه بنامیم نه شاهنامه! چون شاه رفته و امام آمده اما حقیقت این است که دیگر نه «مملکت» و نه «پایتخت» داریم بلکه باید بگوییم کشور ایران و مرکز سیاسی کشور؛ «مملکت» یعنی کشور پادشاهی و «پایتخت» یعنی منطقه حوالی تخت سلطنت! در حالی که از 12 فروردین 58 منش و مشی تفوّق و سلطه‌گری نفی شده و دیگر نه عمامه داریم به‌جای تاج و نه پای‌منبر به‌جای پایتخت!روزگار کلمه «بله قربان» و «اعلی‌حضرت» و «مقام عالی وزارت» و ... گذشته و دوران خدمت و دینمداری رسیده است و کاش این را جناب شیخ حسن روحانی بفهمد و خطر اطرافیانی که برای منافع خودشان نفسانیت او را پروار می‌کنند، دریابد. البته هنوز هم برای بیدار شدن دیر نشده وگرنه او هم حال و روز آقای هاشمی را پیدا می‌کند که پس از عمری خدمت و مجاهدت، عاقبت حال و روز پیرمردی بلاتکلیف و رقت‌انگیز را پیدا کرده است.ظاهراً خدمتی که هاشمی رفسنجانی در دوره قبل به احمدی‌نژاد کرد و باعث رأی آوردن او شد، در این دوره آقای روحانی می‌خواهد بکند؛ از ما گفتن! با این منش سلطنتی آقای روحانی و اطرافیانش اگر دوباره احمدی‌نژاد رأی آورد تعجب نکنید!




جنون جنگ سعودی‌ها برای ریاض گران تمام می شود


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی ضمن تقبیح اقدامات جنگ طلبانه عربستان گفت: سعودی ها گمان می کنند با جنگ های نیابتی می توانند حیات خود را تضمین کنند اما جنون شاهزاده های تکفیری برای ریاض گران تمام خواهد شد.منصور حقیقت گفت: شاهزاده های تکفیری عربستان که به دلیل ضعف قدرت و فقدان شرافت اسلامی متحد رژیم صهیونیستی شده اند در جهت تامین منافع تل آویو حرکت می کنند.نایب رئیس کمیسوین امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: عربستان در جنگ سوریه علیه نیروهای مقاومت جنگ نیابتی به راه انداخت و در لبنان نیز فتنه جنگ سلفی ها را دنبال می کند اما در این دو جبهه تاکنون به نتیجه نرسیده است. عربستان در عین حال جنگ و کشتار مردم یمن را در دستور کار قرار داده است که به عنوان جنایتد جنگی در محافل بین المللی قابل پیگیری است.وی در ادامه گفت: رژیم سعودی که تاکنون متحمل هزینه سنگینی برای جنگ های نیابتی شده است با کسری بودجه مواجه شده است که این موضوع قدرت شاهزاده های فربه ریاض را کاهش می دهد.این نماینده مجلس نهم گفت: در بلند مدت با افول قدرت عربستان و احتمال جنگ داخلی شاهزاده‌های سودی، توان نیروهای مقاومت افزایش خواهد یافت. این گفت و گو توسط خبرگزاری خانه ملت منتشر شد.




عامل اصلی تصادفات از دیدگاه رئیس پلیس




سردار اسکندر مومنی صبح چهارشنبه در بازدید از عوارضی آزادراه چالوس گفت: بار ترافیکی در برخی از جاده های کشور نیمه سنگین است و ترافیک بازگشت مسافران نوروزی در حال شکل گیری است.جانشین رئیس پلیس کشور با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، گفت: بهتر است برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در این روز و همزمانی آن با موج بازگشت مسافران مردم این روز را از نزدیک ترین بوستان به محل زندگی آغاز کنند.مومنی از لغزندگی جاده ها به علت بارش برف و باران خبر داد و گفت: درصد زیادی از تصادفات روزهای اخیر به علت بارش برف و باران در جاده ها و سرخوردگی خودروها رخ داده است. این خبر توسط خبرگزاری مهر منتشر شد.




انتقاد تند ذوالفقارنسب از کی‌روش


بیژن ذوالفقارنسب در خصوص این‌که هر دو گل تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان روی ارسال از نقطه کرنر به ثمر رسید، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ما کاملا آماده نیست. تغییرات زیادی در تیم انجام شده و بازیکنان جوان ما هنوز به بلوغ تاکتیکی نرسیده‌اند. وی ادامه داد: به ثمر رساندن این نوع گل‌ها مقابل تیم‌های درجه 2 و 3 امکان‌پذیر است زیرا این تیم‌ها در ساختار دفاعی ضعیف هستند اما تیم‌هایی مثل ژاپن، کره جنوبی و استرالیا از این گل‌های ابتدایی دریافت نمی‌کنند. برای کسب پیروزی در مرحله بعد باید ساختار هجومی دقیق‌تر و بابرنامه‌تری داشت. وی در مورد دور خداحافظی کارلوس کی‌روش در ورزشگاه آزادی هم گفت: این حرکات، مانور تبلیغاتی مربیان حرفه‌ای از نوع کی‌روش است. رفتن کی‌روش از فوتبال ما حتی به نفع خودش نیست. چون او نمی‌تواند تیمی حتی با 70 درصد از ویژگی‌های تیم ملی کشورمان پیدا کند.این خبر توسط خبرگزاری میزان منتشر شد.


دولت قبل باعث ناکامی اصولگرایان شد


فاطمه رهبر در تحلیل دلایل ناکامی اصولگرایان در انتخابات تهران گفت: تهران کلان شهر سیاسی است که وضعیتش با شهرها و کلان شهرهای دیگر متفاوت است. با همین نگاه سیاسی و بررسی منتخبان تهران این موضوع مشخص می‌شود که برخی افراد اصلاح طلبان و مورد اقبال عمومی افراد ناشناس و بدون رزومه و سابقه هستند.وی افزود: انتخاب مردم به لیست 16+30 یعنی لیست اصلاح طلبان در مجلس و خبرگان صرفا نگاه سیاسی بود. اصلاح طلبان با نام اعتدال توانستند آرای عمومی و خاکستری را جذب کنند.نماینده مردم تهران گفت: انتخاب مردم تنها برای تغییر نگرش سیاسی بود که این موضوع شاید به دلیل برخی کاستی‌ها در جبهه اصولگرایی، نقص در شعار، عدم ارتباط بین بدنه جامعه با اصولگرایی و حتی نحوه عملکرد دولت قبل باشد.فاطمه رهبر با تاکید بر این که عملکرد دولت قبل تاثیر بسیاری نسبت به تغییر نگرش مردم در انتخابات داشت گفت: عملکرد دولت قبل نسبت به عملکرد مجلس تاثیر بیشتری در تغیر نگرش مردم داشت چون مجلس قوانین زیادی را تصویب می‌کند اما دولت‌ها آن را اجرایی نمی‌کنند در نهایت این موضوع به پای ناکارآمدی مجلس زده می‌شود. حال اگر قوانین مصوب مجلس به نحو احسن اجرایی شود قطعا مردم آثار کار مجلس را به خوبی می‌بینند.این خبر در ایسنا منتشر شد.


برنامه اصلاح‌طلبان برای حضور در مجلس دهم آماده است


شهربانو امانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی اظهار داشت: تندروهای مجلس با رفتارهای غیر قبول خود و تهدید مسئولان دولتی کاری کردند که موجب نارضایتی مردم شد. مردم نیز در هفت اسفند پاسخ آنها را دادند. امیدواریم با عقلانیتی که در تشکیل مجلس دهم صورت گرفت، این بار به جای افراد، احزاب در مجلس حضور داشته باشند تا بتوان عملکردها را رصد کرده و وظایفشان را پیگیری کنند. خوشبختانه از طرف اصلاح_‌طلبان برنامه لازم برای حضور در مجلس دهم آماده شده است. یکی از محوری‌ترین شعارهای انتخاباتی مجلس دهم رونق اقتصادی است که در حوزه اجرایی کردن برجام باعث می‌شود چرخ‌دنده‌های فرسوده اقتصاد کشور روغن‌کاری و جذب سرمایه‌گذاری خارجی شود.این خبر در خبرگزاری ایلنا منتشر شد.





























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن