تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803808343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوروشی: مبلغ قرارداد برای پرداخت کردن است!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کوروشی: مبلغ قرارداد برای پرداخت کردن است!
دفاع وسط نقت تهران هنوز هم بابت مشکلات مالی که این تیم دارد دلخور است و اعتقاد دارد در ایران به قسمت مبلغ قرارداد بازیکنان هیچ اعتنایی نمی شود.

 سیامک کوروشی درمورد شرایط کلی نفت تهران به خبرنگار "ورزش سه" گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم ملی پوشان نیز از امروز به ما اضافه می شوند که جا دارد به آن ها خسته نباشید و تبریک عرض کنم  زیرا بازی با هند و عمان را با پیروزی پشت سر گذاشتتند . از پنجم فروردین ماه تمریناتمان را آغاز کردیم تمرینات خوب و شادابی انجام دادیم و کار های اختصاصی مان روز به روز بیشتر شد ما برای شروع مجدد یک لیگ سخت آماده ایم و این را می دانیم که علاوه بر تیم های حریف باید با حواشی فوتبل نیز بجنگیم .

او درمورد اینکه با چند تیم در بالای جدوا هم امتیاز هستند و آیا می توانند همانند سال های قبل جزو سه تیم بالای جدول قرار بگیرند یا خیر ادامه داد: ما 7 بازی پیش رو داریم که 6 بازی داخل خانه است البته بازی با راه آهن هم آن ها میزبان هستند اما چون در تهران برگزار می شود خانگی محسوب می شود  البته بازی های ما چه داخل خانه باشد چه خارج از خانه ما مهمان محسوب می شویم زیرا تماشاگری نداریم.
اما ما یک زمین خراب داریم که می تواند کمکمان کند البته تیم ما روی زمین خوب فوتبال بازی می کند اما تیم های حریف از زمین ما می ترسند و می توانیم آن ها را به دام بیندازیم ما حتی به قهرمانی هم فکر می کنیم و  به نظر من دور از دسترس نیست ولی باید تلاش و امتیازات را جمع کنیم  حداقل اول به سهمیه و بعد به قهرمانی فکر می کنیم.

مدافع نفتی های تهران با اشار به اینکه مشکلات مالیشان همچنان پا برجاست در اینباره توضیح می دهد: تیم ما امسال خیلی زحمت کشید با وجود سختی ها و امتیازاتی که سال پیش به دست آوردیم بچه های نفت امسال مستحق گرفتن پولشان آن هم به موقع بودند  ما نیم فصل را رد کردیم حتی یکسری ازبازیکنان را دادیم رفت تا صرفه جویی کنیم حتی نانگ و سانتوس که قرر داد هایی بالا داشتند نیز از جمع ما جد ا شدند و گفتیم امسال دیگر به موقع پول هایمان را می گیریم اما این اتفاق نیافتاد ما هم نیاز به شارژ روحی داریم باید ببینیم نفر بعدی که می آید قول می دهد و می خواهد تیم را تخریب کند چه کسی است مدام می گویند فوتبالیست ها باید حرفه ای رفتار کنند فقط فوتبالیست باید حرفه ای باشد؟  من فکر می کنم که مبلغی هم در قرارداد فوتبالسیت نوشته شده  که باید پرداخت شود . فدراسیون و سازمان لیگ یکسری قوانین برای بازیکن وضع کرده اند که هیچ دقتی به آن ها نمی شود اما بازیکن تا یک اشتباه کوچک مرتکب به کمیته انضباطی فراخوانده می شود درست است ما موقعی که به زمین می رویم اصلا به مسائل مالی فکر نمی کنیم اما سنگ فولادی نسیتیم که هیچ چیز ما را بهم نریزد به شخصه 5 ماه است دارم درمورد پول صحبت می کنم ولی هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده  بعد آن وقت نتظار دارند تیم های ایرانی بروند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم بشوند. موقع مقایسه که می رسد ما را با بازیکنانی مثل مسی و رونالدو مقایسه می کنند ولی هیچ کس نمی آید بگوید آن ها در چه شرایطی دارند بازی می کنند و ما در چه شرایطی.

کوروشی در پایان درمورد دیدار پیش رو با راه آهن افزود:  درست است که راه آهن جایگاه خوبی در جدول ندارد اما تیمی دارند تلفیقی از جوان و با تجربه و همیشه برای نفت مشکل ساز شده اند به سه امیتاز این بازی احتیاج داریم به نظر من بازی سختی داریم اما ما هم نفت تهران هستیم و سرشار از انگیزه.


16:22  1395/01/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن