تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند 30 هکتار زمین غصب شده باطل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سند 30 هکتار زمین غصب شده باطل شد استان‌ها > اردبیل - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ما با همکاری و تلاش ثبت اسناد و مراکز قضایی موفق شدیم 30 هکتار زمینی که به صورت غیرقانونی سنددار شده بود به ابطال سند آنها اقدام کنیم.

شهامت هدایت ظهار کرد:  در شمال استان موفق شدیم ابطال سند 30 هکتار زمین که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود را به انجام برسانیم. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به تحقق 100 درصدی درآمدهای منابع طبیعی در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: ما مازاد بر درآمد یک میلیارد و 100 میلیون تومانی تعهد شده خودمان موفق شدیم درآمدزایی برای این مجموعه را انجام دهیم. هدایت بیان کرد: با جلوگیری از برداشت غیرقانونی معادن و تالیف مازاد بر ظرفیت دام در مراتع و همچنین جلوگیری از برداشت غیرقانونی برخی از محصولات همچون هندوانه ابوجهل و شیرین بیان سعی کردیم تا به شکل قانونی و با اخذ مجوز این اقدامات را انجام دهیم. وی به نزدیکی ایام 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به سرسبزی فضای طبیعت و ضرورت صیانت از مواهب خدادادی انتظار می‌رود با اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است خود مردم در حفظ و صیانت از عرصه‌های ملی، طبیعی و جنگل‌ها و بیشه‌زارها بیشتر دقت کنند. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: اکیپ‌های حفاظتی و مراقبتی منابع طبیعی همچون سایر دستگاه‌ها در این ایام دست به کار خواهند شد تا مانع تخریب و وارد آمدن خسارت به عرصه‌های ملی و طبیعی باشند.  

کلید واژه ها: استان اردبیل -




دوشنبه 9 فروردین 1395 - 09:53:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن